Spor yazarları Macaristan-Türkiye maçını değerlendirdi

A Milli Futbol Takımı'mız, UEFA Uluslar Ligi'ndeki son maçına deplasmanında Macaristan'a 2-0 yenilerek B Ligi'nden C Ligi'ne düştü. Spor yazarları Macaristan-Türkiye maçını değerlendirdi. İşte o yorumlar...

Ali Gültiken | "Denizi geçtik, derede boğulduk"

Ciddi bir hayal kırıklığı yaşıyoruz. Bunun birçok sebebi var. Ama oyun olarak 75. dakikaya kadar sahada etkisizliğimizi anlamakta da zorlanıyoruz. Maçın başında olan oyun seçimimiz rakibin üçlü savunmasına karşı oluşturduğumuz 4-4-2 oyun düzeniydi. Bu kağıt üzerinde seçilen oyuncularla iş yapar gibi görünüyordu. Fakat sahada olan oyuncu performansları bunun inanılmaz derecede gerisinde kaldı. Maçın içerisinde oyunu dizayn etmesini beklediğimiz, orta alanda Mahmut, Ozan, İrfan ve Hakan'dan kurulu dörtlümüz çok etkisiz kaldılar. Bunun sebebi merkezde birbirine çok yakın oynamaları ve baskı altında kalmaları oldu. Ne kendileri hareketlenebildiler ne de oyunu hareketlendirebildiler. Özellikle İrfan Can ve Ozan hayal ettiğimiz performanslarının çok altında kaldılar. İkinci yarı başlarken saha içerisinde oyunu Rusya'dan gelen Sırbistan gollerinin verdiği motivasyonla değiştiririz diye düşündük ama o da olmadı. Yediğimiz golden sonra oyunu ve oyuncuları değiştirsek de maalesef skoru bulmakta zorlandık. Orta alanda bulunan oyuncuların bu kadar işlevsiz olması, forvet oyuncularımız Cenk ve Kenan'ın da maçın içerisinde kaybolmasına sebebiyet verdi. Neredeyse isimlerini hiç duymadık.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.