21 Aralık’a özel,“#AzZamandaÇokİş” etiketiyle Bakanlıklar paylaştı. İşte yapılanlar!

Türkiye'nin 17 Bakanlığı sosyal medya hesaplarından eş zamanlı paylaşımlar yaparak 21 Aralık, yılın en kısa günü nedeniyle gün içerisinde yaptıkları işlerin neler olduğuna dair paylaşımlar yaptı. Sosyal medyada #AzZamandaÇokİş etiketiyle paylaşım yapan Bakanlıkların her biri sosyal medya hesaplarından farklı açıklamalarda bulunarak yapılan işlerin detaylarını sıraladı. İşte Bakanlıkların 21 Aralık en kısa gün içerisinde yaptıkları…

SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI

Bakanlık sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "21 Aralık, yılın gündüzü en kısa günü. Ancak #AzZamandaÇokİş diyen nitelikli bilim insanlarımız, gelişmiş araştırma altyapımız, güçlü sanayimiz ve proaktif girişimcilerimiz için değişen hiçbir şey yok. İşte sadece bugün yapılanlardan bazıları" diyerek yapılanları duyurdu.

*Yılın her günü olduğu gibi en kısa gününde de ülkemizin, üreticilerimizin gücüne güç katmaya devam ediyoruz.

*Sanayi ürünlerinin güvenirliği ve ölçü aletlerinin doğru çalışmasını güvence altına almak üzere üzerimizdeki sorumluluğun bilinciyle en kısa güne 6513 denetim sağladık.

*Tüm sektörlere toplamda 1547 adet belge verdik ve 436 adet deney raporu oluşturdukç

*Sanayi ve teknoloji bakanlığının desteklerine yönelik gerçekleştirilen etki analizi çalışmalarının sonuçlarını düzenlediğimiz çalıştayda açıkladık.

*TÜRKPATENT olarak 88 patent, 538 marka, 59 tasarım ve 3 coğrafi işaret başvurusu alarak tescil işlemlerini başlattık.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.