FETÖ medyasının pişkinler korosu

Ak Parti'nin 1 Kasım seçimlerinden %49.5 oy alarak zaferle çıkması birilerini hiç memnun etmedi. Halkın gösterdiği reaksiyonu başka taraflara yontan ve kendi üzerlerine hiç almayan Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ)'nün yazarları ve destekçileri pişkinliklerini bugün de devam ettirdi. İşte işbirlikçi kalemlerin seçim yorumlarındeki pişkinlikleri ve ayar vermeye devam eden tutumlarından örnekler:

AK Parti'nin seçim zaferinin ardından FETÖ tayfası ve yandaşları başarısızlıklarını kabul etmek yerine analizler yaparak topu taca atmayı tercih etti. Sanki kendilerinin hiç suçu yokmuş ve seçmene korku salan kendileri değilmiş gibi bütün yükümlülüğü kendi dışındaki korkulara yıkıp AK Parti aleyhine yazmaya devam ettiler.

HALA AYNI TERANE!

Zaman'ın eski yayın müdürü Ekrem Dumanlı ise bugün yazdığı yazıda bildik ve beylik tavırlarını sürdürdü. "İnsanlar mağdur, mazlum. O yüzden toplumun çok büyük ve değişik kesimleri kendilerini güvende hissetmiyor.

Temel hak ve özgürlükler konusunda yapılan baskılar insanları can güvenliğinden, mal güvenliğinden endişe eder hale getirdi. Düşünce ve ifade özgürlüğü ağır yaralar aldı. Basının tamamı kuşatma altında." diyerek FETÖ örgütüne yapılan hukuki girişimleri itibarsızlaştıran Dumanlı bu olumsuz manzaranın bir an önce son bulması gerektiğini ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.