Koronavirüs aşısı olmak zorunlu mu, 3. dozu kimler olmalı? 2 doz aşı olmak koronavirüsten korur mu, hatırlatma dozu gerekli mi?

Her gün binlerce kişi MHRS, e-Nabız, ALO 182 koronavirüs aşı randevusu alma ekranını ziyaret ediyor. Ülkemizde Biontech, Sinovac ve Turkovac seçenekleriyle aşılama süreci devam ederken Sağlık Bakanlığı tarafından hatırlatma dozu tarihi gelen vatandaşlar bilgilendiriliyor. Öte yandan milyonlarca vatandaş "Koronavirüs aşısı olmak zorunlu mu, 3. dozu kimler olmalı? Koronavirüs 2 doz aşı olmak korur mu?" sorularına da yanıt arıyor. Bakan Koca her fırsatta salgından korunmanın en büyük adımının hatırlatma dozlarının tarihlerinde yaptırmak olduğunu vurguluyor. İşte merak edilen tüm detaylar...

Koronavirüs aşısı olmak zorunlu mu, 3. dozu kimler olmalı? 2 doz aşı olmak koronavirüsten korur mu, hatırlatma dozu gerekli mi?

Ülkemizde aşılama süreci tüm hızıyla devam ederken hatırlatma dozu tarihi gelen vatandaşlar "Koronavirüs (Hatırlatma dozu) aşısı olmak zorunlu mu, 3. dozu kimler olmalı?" sorularını gündeme taşıyor. BioNTech, Sinovac, Turkovac isimli aşıların 1. 2. Ve 3. Doz randevuları TC kimlik numara ve e-Devlet şifresiyle sisteme yapılan girişin ardından alınabildiği gibi hatırlatma dozu tarihi gelen vatandaşlara Sağlık Bakanlığı tarafından bilgilendirme yapılıyor. Peki, 2 doz aşı olmak koronavirüsten korur mu, 3. dozu kimler olmalı? İşte tüm bu soruların yanıtı...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.