Alman otomotiv şirketi BMW logosunu değiştirdi! İşte BMW yeni logosu!

Dünyaca ünlü Alman otomotiv markası BMW 23 yıl aradan sonra logosunu değiştirme kararı aldı. Milyonlarca otomobil tutkununun dikkatini çeken logo hakkında vatandaşlar araştırma yapmaya başladı. Üst düzey BMW yetkililerinden Jens Thiemer, BMW markasının, değişen jenerasyonla beraber değişen müşteri portföyünü yakalayabilmek adına, minimalist ve modern tasarıma sahip bir logoya ihtiyaç duyduklarını ve bunun için logo üzerinde değişikliğe gittiklerini belirtti. Otomotiv endüstrisindeki dönüşüm tüm hızıyla devam ederken BMW, yüzde yüz elektrikli yeni modeli i4'ün üzerindeki örtüyü kaldırmış oldu. BMW'nin yeni logosunda 3 boyuttan 2 boyuta geçtiği, siyah çerçevenin kaldırıldığı görülüyor. Logo üzerinde alışılmışın dışında şeffaflık gözlemleniyor. İşte Alman otomotiv şirketi BMW lyeni logosu hakkında merak edilenler…

Ünlü Alman otomotiv markası BMW logosunu 23 yılın ardından değiştirme kararı aldı. En son 1997 yılında benzer değişiklik kararı alan dev otomotiv şirketi BMW yeni logosu ve anlamı merak edildi. Kamuoyuna sunulan logonun anlamı ise şöyle; BMW Group Classic'in Arşiv Müdürü Fred Jakobs geçtiğimiz dönemde "Renkler, Bavyera eyaletinin bayrağının renklerini temsil ediyor. Ancak bu dizayn, orijinal bayrağın ters şeklinde tasarlanıyor" sözleri ile logonun hikayesine açıklık getirmişti. İşte Alman otomotiv şirketi BMW yeni logosu görüntüleri ve hakkında merak edilenler...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.