Google açıkladı: Türkiye’de 2023 yılında Google'da en çok aratılan kelimeler bakın nelermiş! Kategori kategori listelendi

Dünyanın en büyük internet arama motoru Google, dünyada ve Türkiye'de 2023 yılının en çok aranan kelimeler listesini yayınladı. "Google'da Yılın Arama Trendleri" raporuyla yayınlanan verilere göre, 1 Ocak-27 Kasım 2023 tarihleri arasında yapılan aramalarda en çok aranan kategori çeviri oldu. Bunu sanat ve eğlence, metin, eğitim ve alışveriş izledi. Türkiye'ye baktığımızda ise yılın arama trendlerine ''88 nerenin plakası", "Sinan Oğan", "Taha Duymaz", Yalı Çapkını'', ''Aşure tarifi'' ve ''Sürekli başım dönüyor gibi hissediyorum'' damga vurdu. İşte, 2023 yılında Google'da en çok aranan kelimeler listesi...

Dünyanın en sık kullanılan arama motoru Google'da günde 9 milyardan fazla arama yapıldığı biliniyor. Peki, bu yıl Google'da en çok hangi kelimeler arandı? İşte bu soru yanıt buldu. Google, her yıl olduğu gibi 2023 yılı için de dünya çapında ve Türkiye'de en çok aranan kelimeleri açıkladı. "Google'da Yılın Arama Trendleri" raporuyla paylaşılan veriler; kaybettiklerimizi, yaşadıklarımızı, merak ettiklerimizi, hislerimizi, yemek tariflerini, dizileri ve çok daha fazlasını gözler önüne serdi. İşte, bu yılın özeti niteliğindeki 2023 Google en çok merak edilenlerin listesi...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.