"Kadın bedeni obje değildir" dedi, projesiyle sosyal medyanın en çok konuşulan ismi oldu

Kadın vücudu gerek pazarlama stratejisi, gerekse ilgi çekmek için pek çok alanda kullanılıyor. Reklam, tanıtım, fuar… Hemen her sektörde bir ürünü öne çıkarmak için kadın bedenin metalaştırılması, hem tüketicide bıraktığı algı nedeniyle hem de ahlaki boyutta tartışılıyor. Bir kuyumcu, takıların reklamında kadın yerine ilk kez erkek model kullanarak çığır açtı. Proje, sosyal medyada en çok ilgi çeken konulardan birisi haline geldi.

Kadıköy'deki bir kuyumcu, bu konuya dikkat çekmek ve farkındalık oluşturmak için harekete geçti ve sektörde bir ilki gerçekleştirdi. Ürünlerini tanıtmak için kadın vücudunu kullanmak yerine, alışılmışın dışında bir şey yaptı ve erkek bir model tercih etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.