Marketler saat kaçta kaçta kapanıyor, kaça kadar açık? Bakkallar ve A101, BİM, ŞOK, Migros marketler bugün saat kaça kadar açık? İşte yeni bakkal ve market çalışma saatleri!

Koronavirüs salgını sürecinde 1 Haziran itibarıyla başlayan kademeli normalleşmenin ikinci gününde bakkal ve market çalışma saatleri yeniden gündeme taşınıyor. Sokağa çıkma yasağı saatleri ve günlerinde yapılan değişiklikle beraber marketlerin hizmet verdiği zaman diliminde de güncellemeye gidilmiş detaylar İçişleri Bakanlığı genelgesi üzerinden duyurulmuştu. Bu noktada "2 Haziran bugün marketler saat kaçta açılıyor, kapanıyor, saat kaça kadar açık olacak?" soruları yanıt arıyor. Kaldırılan kısıtlamaların ardından bu saatlerde yapılan değişiklikler de merak konusu haline geldi. Buna göre; A101, BİM, ŞOK, Migros ve diğer marketler saat kaçta açılıyor ve kapanıyor? İşte bakkal market çalışma saatleri…

Market çalışma saatleri ile ilgili güncel bilgi bugün de binlerce kişinin yanıt aradığı sorular arasında yer alıyor. Kademeli normalleşme kapsamında atılan ikinci adımda bugün binlerce kişi "2 Haziran bugün marketler saat kaçta açılıyor, kapanıyor, saat kaça kadar açık olacak?" sorularına yanıt aramaya başladı. Hafta içi hafta sonu market ve bakkal çalışma saatlerine ilişkin detaylar İçişleri Bakanlığı genelgesi ile duyuruldu. Peki, A101, BİM, ŞOK, Migros ve diğer marketler saat kaçta açılıyor ve kapanıyor? İşte yeni market çalışma saatleri ve konuya ilişkin genelgede yer alan detaylar…

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.