Türkiye güncel koronavirüs risk haritası! 26 Mart düşük risk, orta risk, yüksek riskli iller neler ve renk kodları değişti mi?

Sağlık Bakanlığı tarafından Türkiye geneli il il koronavirüs risk haritası yayınlandı. Türkiye koronavirüs haritasında düşük riskli iller mavi, orta riskli iller sarı, yüksek riskli iller turuncu ve çok yüksek riskli iller kırmızı renk kodları ile kategorize edildi. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, her 100 bin nüfusa düşen vaka haritasının haftalık olarak yayınlanacağını, tedbirlerin akıbetini belirleyen il il risk haritası olarak bilinen mavi, sarı, turuncu ve kırmızı renklerden oluşan haritanın ise her iki haftada bir yenileceğini belirtmişti. Koronavirüs risk haritasına göre il il kısıtlama ve tedbirler değişebiliyor. Sağlık Bakanlığınca yayımlanan güncel koronavirüs risk haritasında illerin son durumu ne?

İllere göre koronavirüs vaka sayısı, her 100 bine düşen vaka oranı olarak her hafta başında paylaşılıyor. Bu haritadaki orana göre ise illere göre koronavirüs risk haritası yayınlanıyor. Düşük riskli, orta riskli, yüksek ve çok yüksek riskli iller renk kodlarına göre ayrılırken, tedbirler de illere göre alınıyor. Bu haftanın sona ermesiyle birlikte, illere göre koronavirüs risk haritası ve illerin renk kodu merak konusu oldu. Sağlık Bakanlığı tarafından resmi olarak internet sitesinde paylaşılan son koronavirüs risk haritası aşağıda yer almaktadır.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.