Salı 23.06.2015 00:00
Son Güncelleme: Salı 23.06.2015 13:36

Gümüşhane’de Pide Satışlarında Düşüş

Gümüşhane’de Ramazan ayıyla birlikte iftar sofralarının vazgeçilmez gıda maddesi olan pide satışlarında önceki yıllara göre büyük düşüş yaşanıyor.
Kent merkezinde bulunan 20’den fazla fırında yapılan araştırmaya göre, Gümüşhane’de günlük ortalama 15-20 bin arası pide tüketilirken en çok satılan pidenin sade pide olduğu, sade pideyi yumurtalı ve susamlı pidenin takip ettiği anlaşıldı.
Araştırmaya göre geçtiğimiz yıllara göre pide satışlarında büyük düşüş yaşandığı tespit edilirken, düşüşün nedeni olarak oruç tutan sayısındaki azalma, vatandaşların yaz tatili nedeniyle köylere gitmesi ve şehir merkezindeki nüfusun azalması gösteriliyor.
Kent merkezinde uzun yıllardan beri fırıncılık yapan Mikdat Zengin, pidenin hamurunda çok az maya ve tuz bulunması nedeniyle Ramazan aylarında vatandaşlar tarafından özellikle tercih edildiğini belirterek, kısa sürede pişen pidenin en fazla iftara yakın saatlerde satıldığını söyledi.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Gumushane Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Gumushane Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

GUMUSHANE HAVA DURUMU

2 Mayıs 2024 Perşembe

20 º

20 º / 10 º
Kuvvetli Gökgürültülü Sağanak Yağışlı
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.