Salı 21.07.2009
Son Güncelleme: Salı 21.07.2009

FT: Cin şişeden çıktı

Financial Times, dava için "Ulusça izlenilen pembe dizi gibi" yorumu yaptı

İkinci "Ergenekon" davasının açılması dünyanın dikkatini yeniden soruşturmaya çevirdi. Haberi "Cin şişeden çıktı" diye veren İngiliz Financial Times gazetesi, 2 yıl sürecek bile olsa, davayla "darbe kültürü" ve beraberinde getirdiği komplo endişelerinin de son bulacağı yorumunu yaptı. Gazete, "Ergenekon" soruşturmasına ilişkin ikinci davayı değerlendirirken "Sürekli genişleyen Ergenekon şebekesine ilişkin soruşturma, hem tüm ulusun izlediği bir pembe dizi, hem de Türkiye'nin değişen siyasi kültürün çok ciddi bir testi haline geldi" diye yazdı. Financial Times gazetesi, Türkiye muhabiri Delphine Strauss imzası ile yayımladığı "Türkiye'deki Dava, Komplo Kültürünü Gözlerin Önüne Serdi" başlıklı geniş haber analizinde İstanbul'da bir mahkemenin, aşırı milliyetçi bir şebeke ile ilgili çok büyük bir soruşturmanın ikinci aşamasına ilişkin duruşmalarının başladığını duyurdu.

SÜREKLİ GENİŞLİYOR
İstanbul'daki bir gecekonduda silahların ortaya çıkarılmasından iki yıl sonra "Sürekli genişleyen Ergenekon şebekesine ilişkin soruşturma, hem tüm ulusun izlediği bir pembe dizi, hem de Türkiye'nin değişen siyasi kültürün çok ciddi bir testi haline geldi" diye yazdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.