Salı 26.04.2011
Son Güncelleme: Salı 26.04.2011

Partilerin son dakika oy oranları

Metropooll, 31 ilde, bin 517 kişiye yüz yüze sorarak gerçekleştirdiği kamuoyu araştırma sonuçlarını açıkladı. Partilerin son oy oranları ne, en beğenilen liderler sıralaması nasıl?

Seçimler için yapılan son kamuoyu araştırmasına göre kararsız, protestocu ve cevapsızların oranı yüzde 23.6.
Metropooll Araştırma Şirketi'nin yaptığı son kamuoyu araştırmasına göre kararsızlar dağıtıldığında AK Parti yüzde 47-50, CHP 27-30, MHP 12-14 bandına çıkabilir. Kararsız, protestocu ve cevapsızların oranı ise yüzde 23.6.
Metropoll Araştırma Merkezi'nin, 31 ilde, bin 517 kişiye yüz yüze sorarak gerçekleştirdiği kamuoyu araştırmasında, siyasi partilerin oy oranlarıyla ilgili çarpıcı sonuçlar çıktı. Kararsızlar, sandığı protesto edenler ve yanıt vermeyenlerin oranının yüzde 23.6'yı bulması dikkat çekti.
Akşam gazetesi'nin haberine göre, Metropoll Genel Müdürü Prof. Dr. Özer Sencar, Türkiye geneli düşünüldüğünde aday veya seçim beyannamelerin çok fazla etkili olduğunu düşünmediğini belirterek, 'Seçmeni liderlerin söylemleri ve inandırıcılıkları etkiler. Yoksa partilerin beyannamesini halkın yüzde 1'i dahi açıp okumaz' dedi.

ORANI KARARSIZLAR BELİRLEYECEK
Araştırmada '12 Haziran'da yapılacak milletvekili seçiminde hangi partiye oy vermeyi düşünüyorsunuz?' sorusu yöneltildi. 'Kararsız oylar dağıtılmadan' oluşan sonuçlara göre; AK Parti yüzde 38.4 ile ilk sırada yer alırken, CHP'ye yüzde 20.0, MHP'ye yüzde 10.1 oy çıktı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.