Çarşamba 29.02.2012
Son Güncelleme: Çarşamba 29.02.2012

Azınlık gazetelerine reklam müjdesi

Basın İlan Kurumu'nun azınlık gazetelerine reklam yayımlama hakkı tanıyan kararı resmileşti

Azınlık gazeteleri, 29 yıl aradan sonra resmi reklam yayınlamaya başlayacak. Basın İlan Kurumu Genel Kurulu'nun aldığı karar gazetelerin temsilcileri tarafından sevinçle karşılandı. Kararı SABAH'tan öğrenen Rumca Apoyevmatini Genel Yayın Yönetmeni Mihail Vasilyadis, "Şu andaki bütçeme göre gazeteyi mart sonunda kapatacaktım. Bana müjde verdiniz" dedi. Basın İlan Kurumu'nun ilgili Genel Kurul Kararı, Resmi Gazete'de yayımlandı. Lozan Barış Antlaşması uyarınca "azınlık" statüsünde sayılan cemaat mensuplarının gazeteleri, resmi reklam yayımlayabilecek. 1925'ten beri yayınlanan Apoyevmatini'nin Genel Yayın Yönetmeni Mihail Vasilyadis, "Çok sevindim. Çünkü dün yaptığım bir hesapla gazetemin mart sonunda kapanması gerekiyordu. Bana müjde verdiniz. Çok iyi bir gelişme" dedi. 1977'den bu yana Rumca yayınlanan İho Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Andrea Rombopulos da, " Bu ülkenin çok eski yayınlarının ciddiye alınması bakımından çok önemli. Bu yayınlara hayata verecek bir uygulama" diye konuştu.

HASSASİYETİN TEZAHÜRÜ

1908'den beri günlük olarak yayınlanan Ermenice gazete Jamanak, 1983'te son resmi ilanı alan gazete. Genel Yayın Yönetmeni Ara Koçunyan, "Bu, hükümetimiz tarafından Türkiye'de kamuoyunun olanca çeşitlilikle ve çok yönlülükle şekillenmesi için sergilenen hassasiyetin bir tezahürü" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.