Pazartesi 16.07.2012 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 16.07.2012 17:46

ABD Büyükelçisi'ni kimse fark etmedi

İstanbul Boğazı dün, yaklaşık bin 200 kişinin kulaçlarıyla renklendi. Asya'dan Avrupa'ya kulaç atan sporcular arasında çok önemli bir isim de vardı. Amerikan Büyükelçisi Francis Ricciardone...

TMOK önderliğinde '2 kıta 1 yarış' sloganıyla düzenlenen organizasyonun en önemli etkinliği olan yüzme yarışlarına Türkiye ile 41 ülkeden, 323'ü yabancı toplam bin 181 kişi katıldı. Eski olimpiyat şampiyonu ABD'li efsane yüzücü Mark Spitz'in de izlediği yüzme yarışlarına, eski Devlet Bakanı Kürşad Tüzmen'in yanı sıra ABD üyükelçisi Francis Ricciardone de katıldı.
Sporcular kendileriyle birlikte suya atlayan ABD Büyükelçisi ve İstanbul Başkonsolosu'nu fark etmediler. ABD Başkonsolosu'nu fark eden eski bakan Kürşat Tüzmen ise Büyükelçi Ricciardonne'ya İngilizce "Yaşınız kaç?" diye sorunca, büyükelçi onu Türkçe olarak yanıtladı.
İlk seride mücadele eden 60 yaşındaki Ricciardone, yarışı 19.17'lik derecesiyle tamamladı. Ricciardone, yarıştan sonra gazetecilere yaptığı açıklamada, sporla uzun süredir ilgilendiğini söyledi. Boğaziçi Kıtalararası Yarışları'na katılmayı uzun süredir istediğini dile getiren Büyükelçi Ricciardone, buna daha önce fırsat bulamadığını, ancak bu yıl yarışlara gitme konusunda ısrarcı olduğunu ve başaracağını ifade etti.
Büyükelçi kendisine koruma ordusu görevi yapan CIA ajanlarının nerede olduğu da soruldu. O anlar A HABER'de kameraları tarafından görüntülendi. İşte o görüntüler...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.