Cuma 19.07.2013 00:00
Son Güncelleme: Cuma 19.07.2013 18:19

Yarım asırlık rüya gerçek oluyor

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Kastamonu Havalimanı ve bazı tesislerin toplu açılış töreninde konuştu.
Erdoğan, Kastamonu Havalimanı'nın açılışıyla yarım asırlık bir rüyanın gerçekleştiğini söyledi.
İşte Başbakan'ın açıklamalarından satırbaşları;
Kastamonu'da tarihi bir an yaşıyoruz. Kastamonu'nun yarım asırlık hayalini gerçeğe dönüştürüyoruz. Yaklaşık 100 milyon liralık bir yatırımla Kastamonu Havalimanı'nı bitirdik.
Bugün havalimanı rüyasını gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşıyoruz.
Bugün sadece havalimanı açmıyoruz. Toplamda 261 milyon TL'lik yatırımın açılışını yapıyoruz.
Siyaset bizim için hizmet üretme sanatıdır. Bize hakaret edenlere bir ağaç dikin alkışlayalım sizi diyorum.
Aziz milletin gönlünde yer edindiysek bu bize ziyadesiyle yeter.
Faiz lobisi dedim, hoplamaya başladılar. Faiz dışı gelirlere benim halkım sömürülüyor. Kredi kartı veriyorlar diye almayın. Ayağınızı yorganınıza göre uzatın.
Çok daha büyük başarılara imza atmamız lazım. Değişim sürecini huzur içinde tamamlayacağız.
Biz dünyada ilk 10 içinde çok daha farklı yere oturacağız. Bu hedefi başaracağız.
Elinde palayla, molotof kokteyliyle dolaşan gençlik değil. Elinde bilgisayarla dolaşan bir gençliğin önünü açacağız.
Tencere tavacıları da çekinmeden sizler yargıya taşıyacaksınız.
Kanal İstanbul ile Boğaz'daki tehlikeyi ortadan kaldırıyoruz.
Birbirimize güveneceğiz. Bütün tuzakları bozacağız.
Kimse Türkiye'yi zalimlerin yanında göremeyecek. Bunları bilelim.
BİR KONUŞTUK HOPLAMAYA BAŞLADILAR
-Türkiye'de hala yolsuzluklar var. Bu işi sıfırlamanın mücadelesini sürdürüyoruz. Kayıt dışı ekonomi, vergi yolsuzlukları ile savaşıyoruz. Faiz lobisi dedim. Bir konuştuk. Hoplamaya başladılar. Neden hopluyorsun. Faiz dışı gelirle benim vatandaşım sömürülüyor. Her önüne gelen bana kredi kartı veriliyor diyerek kredi kartı almasın. Ayağınızı yorganınıza göre uzatın.
-Kastamonu'ya uçağı indirdik. Gecen hafta Bingöl Havaalanını açtık. Haftaya Şırnak'ta açacağız. Soruyorum Bingöl ve Şırnak'a havaalanı kurulacak denilse kim inanırdı. Bu işler her babayiğitin harcı değildir.
-Biz dünya üzerinde ilk 10 içinde olacağız. Hedef büyük. Ama bu hedefi birlikte başaracağız. 81 vilayetinde üniversitesi olan Türkiye ile geleceğe yürüyoruz. Eğitimli ve aydınlık bir gençlik var.
TENCERE TAVACILARI YARGIYA TAŞIYIN
-Elinde Molotof kokteyliyle kamu mallarına zarar veren değil, bu ülkeye ne kazandırım diyen gençlik istiyoruz. Molotofçularla sizi aynı yerde göremeyiz. Tencere tavacıları çekinmeden sizler yargıya taşıyacaksınız. Molotof kullanmak suçtur, tencere tava kullanmak, mutfakta değil, suçtur. Herşeyi devletten beklemeyin. Görüntü ve ses kirliliği çevreyi tehdittir. Bunlara karşı hep birlikte tedbirimizi alacağız. Kimsenin kimseyi rahatsız etmeye hakkı yok.
-3.Havalimanı'nı ve 3.köprüyü durdurmak için müracaat edenler var. Kim yaptı bunları? CHP zihniyeti. Bunların bir dikili taşları ve ağaçları yok. Hep yıkmak için var oldular.
KANAL İSTANBUL PROJESİ
-Kanal İstanbul geliyor. Onun ihalesi yaklaşıyor. Şimdiden söyleyeyim. Onu durdurmak için de yargıya gederler ama bu kervan yürüyecek. Boğazı çevre katliamından kurtarıyoruz. Kanal İstanbul projesiyle İstanbul Boğazını olası tehlikelerden koruyoruz. Örneğin geminin direksiyonu kilitlense yalıları yıksa bu tehlikedir. Bu milyonda bir olabilir ama sen işini milyonda bir ihtimale göre yapacaksın. İşte bunun için Kanal istanbul projesi var.
ÇÖZÜM SÜRECİ
Ülkemiz çözüm süreciyle yeni bir mesaje alıyor. Biz Türküyle, Kürküyle, Çerkesi, Gürcüsü tüm etnik gruplarımızla biriz, kardeşiz. Güçlü bir Türkiye istemiyorlar. Biz bu ülkede 36 etnik unsur olarak biriz, beraberiz, kardeşiz. Onlar tuzak kuruyorlar. Ama varsın kursunlar. Allah'ın tuzağını unutuyorlar. En büyük tuzak Allah'ın tuzağıdır. En büyük meydan da sandık meydanıdır. Ne aldatan olacağız ne de aldatılan. Birbirimize inanıp, güveneceğiz, tüm tuzakları alt üst edeceğiz.
HİÇ KİMSE TÜRKİYE'Yİ ZALİMLERİN YANINDA GÖREMEYECEK

-Eskiden gündemi belirlenen bir Türkiye vardı. Artık gündemini belirleyen bir Türkiye var. Hakkı söyleyen bir Türkiye var. Mazlumların yanında olan bir Türkiye var. Şunu herkes iyi bilsin. Hiç kimse Türkiye'yi zalimlerin yanında göremeyecek. Biz sizi Allah için seviyoruz. Kirli senaryolara karşı göğsümüzü gerecek ve devam edceğiz.