Pazartesi 06.01.2014 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 06.01.2014 19:20

Haber boşa çıktı slogan dile düştü

Savcı Zekeriya Öz’ün aile boyu krallara layık tatil yaptığı Dubai’deki tüm masrafları (32 bin dolar) ünlü bir inşaat firmasına ödettiği ortaya çıktı. Sabah Gazetesi’nin Türkiye’ye bomba gibi düşen haberi yeri yerinden oynattı.

Bir kuruş ödemeden mini bardan restorana hatta Çöl Safarisi'ne kadar vur patlasın çal oynasın elini cebine atmadan tatil yapan Zekeriya Öz'ü savunma derdine düşen Hürriyet, önce bu haberi girmedi, sonra da arayıp Öz'den görüş alıp "masrafları cebimden ödedim" dediğini yazdı.

ZEKERİYA ÖZ'ÜN BEŞ YILDIZLI TATİLİNİN BELGELERİ

TWİTTER'DA ZEKERİYA ÖZ BOMBALARI
Bu haberin gerçek olmadığı bir saat içinde anlaşıldı.
Ağaoğlu Şirketler Grubu bir açıklama yaptı, hem savcıyı hem Hürriyet'i ters köşeye yatırdı.
Açıklamada Dubai temsilciliklerinin bu ağırlamayı gerçekleştirdiğini, Savcı ile eskiye dayanan tanışıklık olduğunu söyledi.
Savcı'nın "cebimden ödedim" açıklaması böylece bir anda boşa düştü.
Savcı'nın şimdi ne diyeceği, Hürriyet'in şimdi ne yapacağı, savcıyı tekrar arayıp "Sayın Zekeriya Öz, ailece bedava tatil yaptığınız ortaya çıktı, ne diyorsunuz" diye sorup sormayacağı merak konusu.
Bu arada sosyal medyada Zekeriya Öz'ü savunmaya çalışan haberi boşa düşen Hürriyet ise kullanıcılar tarafından kendi sloganıyla vuruldu.
Görüntüde Savcı Zekeriya Öz ve üstünde Hürriyet Benim sloganı olan görüntü paylaşım rekorları kırmaya başladı.
İŞTE O GÖRÜNTÜ:

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.