Perşembe 09.01.2014

'80 yıl boyunca kullanılan logo'

Türk Kızılayı Genel Başkanı Ahmet Lütfi Akar, maden sularında "Türk Kızılayı" ifadesi yerine sadece "Kızılay" yazma kararıyla ilgili olarak, "Kızılay Maden Suyu logosu, 80 yıl kullanılmış bir logodur. Yapılan araştırmalarda, kamuoyunun çoğunluğu tarafından bu logonun benimsendiği ve satın alma algısının daha yüksek olduğu anlaşılmıştır. Değişimin nedeni de budur" dedi. Akar kurumun genel merkezinde düzenlediği basın toplantısında, Türk Kızılayı'nın kurumsal kimliğinde en ufak bir değişim olmadığını vurgulayarak, "Türk Kızılayı, toplumun her kesimine, tüm siyasi düşüncelere eşit mesafededir. Bu nostaljiye dönüş, sadece ürün markasından ibarettir" ifadelerini kullandı.
ANKARA
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.