Pazar 11.05.2014
Son Güncelleme: Pazar 11.05.2014

Paralel yapı dağıldı baronlar yakayı ele verdi

Hükümete yönelik düzenlenen 17 Aralık operasyonunun ardından kadroların değiştiği İstanbul Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şube Müdürlüğü'nce yakalanan firari sayısı, geçen yılın aynı dönemine göre arttı. Firari yakalama sayısı 5 ayda 273'ten 344'e çıktı. Son yakalanan firariler arasında yıllardır aranan uyuşturucu baronları da var.

SAHTE KİMLİKLİ BARONLAR

Benzer bir artış, tutuklanma oranında da görüldü. Geçen yıl yakalanan firarilerin büyük kısmı serbest kalırken, bu yıl yakalananların çoğu, cezaları uyuşturucu madde kaçakçılığı suçundan kesinleşenler olduğu için tutuklandı. 5 ay gibi bir sürede yakalama oranını arttıran narkotik polisinin yakaladığı firarilerin arasında yıllardır aranan uyuşturucu baronları da var. Bu baronlardan biri olan M.S.T.'nin 2012'den beri firari olduğu öğrenildi. M.S.T., yaklaşık 2 yıldır ağabeyinin kimliğiyle gezdiği için tüm uygulamaları atlattı. Yakalanan diğer baron ise 13 yıl 9 ay hapis cezası alan H.B. Onun da M.S.T. gibi yıllardır başka bir kimlikle gezdiği ve kendi fotoğrafı ve kardeşinin kimlik bilgileriyle nüfus müdürlüğüne giderek gerçek bir kimlik çıkarttığı anlaşıldı. Yıllardır sahte kimliklerle ellerini kollarını sallayarak gezen baronlar, ekiplerin titiz çalışmalarıyla yakalandı. Emniyet yetkilileri firari olan şahısların yakalanması için vatandaş desteğine ihtiyaç duyulduğunu ve kendilerine ihbarlarla destekte bulunulmasını istedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.