Cuma 16.05.2014 00:00
Son Güncelleme: Cuma 16.05.2014 13:10

Twitter'da Alp Gürkan'ın bu yazısı konuşuluyor

Soma Holding Yönetim kurulu Başkanı Alp Gürkan'ın bir mason dergisinde yazmış olduğu yazı Twitter'da gündeme getirildi.

Soma faciasının ardından Hürriyet Gazetesi başta olmak üzere bazı yayın organlarının toz kondurmadığı Alp Gürkan'ın Koç Grubu'na yakınlığı bilinmekteydi. Gürkan'ın ilişkileriyle ilgili yeni bir detay daha ortaya çıktı. Alp Gürkan'ın "Hür ve Kabul Edilmiş Masonlar Büyük Locası Derneği"ne ait 'Mimar Sinan' isimli dergide yayımlanan yazısı Twitter'da gündeme getirildi.

"MASONLUĞUN NURU"


Doğan Grubu'na ait gazeteler ve internet siteleri Soma'daki faciadan AK Parti'yi sorumlu tutan bir yayın politikası güderken, Soma Maden'in sahibi işadamı Alp Gürkan'ı sorgulamamıştı.
Bazı medya organlarının Alp Gürkan'ı görmezden gelen perspektifinden sonra, sosyal medyada "Alp Gürkan'a neden dokunulmuyor?" tarzında sorular soruldu ve Gürkan'a yönelik yaklaşım sorgulandı. Gürkan'ın sorgulanmaması 2000 yılında yayımlanan "Masonluğun Nuru" başlıklı yazısıyla da ilişkilendirildi. Twitter'da söz konusu yazıya ithafta bulunarak "Plaza gazetecilerinin patronun adını ağızlarına niye almadıkları anlaşıldı" şeklinde tespitler de yapıldı.
İşte paylaşılan o dergi:

Kaynak: Stargazete.com

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.