Pazartesi 19.05.2014
Son Güncelleme: Pazartesi 19.05.2014

'Konuşmamış' vekil Facebook'ta aranıyor

Eski bakanlar Zafer Çağlayan, Muammer Güler, Egemen Bağış ve Erdoğan Bayraktar ile ilgili kurulan soruşturma komisyonuna isim arayışı sürüyor. Komisyona üye olmak için 4 eski bakan ile ilgili iddialara ilişkin lehte ve aleyhte konuşmama şartı bulunuyor. Meclis'te 15 kişiden oluşacak komisyonda partiler, sandalye sayıları oranında temsil edilecek. Komisyon kurulurken ise partiler kendilerine düşen üye sayısının 3 katı kadar ismi Meclis Başkanlığı'na bildirecek. Üyeler bu isimler arasında kura ile tespit edilecek. Buna göre AK Parti 9 üyelik için 27, CHP 4 üyelik için 12, MHP ve HDP birer üyelik için Meclis Başkanlığı'na 3 isim bildirecek. AK Parti, gerek isim belirlemek gerekse konuşmayan vekil bulmak için İstanbul Milletvekili Bülent Turan, Antalya Milletvekili Gökçen Özdoğan Enç ve Bolu Milletvekili Ali Ercoşkun'dan oluşan 3 kişilik komisyon kurdu. Geniş çaplı araştırma yapan komisyon iktidar, muhalefet hiçbir ayrım yapmaksızın 17 Aralık'tan bu yana vekillerin görsel, yazılı medya, sosyal medya ve Meclis tutanaklarında konuşla ilgili bir ifadelerinin olup olmadığını tek tek inceliyor. Sosyal medya konusunda Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı'ndan destek alan komisyon, vekillere ait Twitter, Facebook gibi hesapları tek tek incelettiriyor. Komisyonu en çok zorlayan ise Meclis tutanaklarının incelenmesi. 17 Aralık'tan bu yana sayfalar dolusu tutanak tek tek inceleniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.