Perşembe 05.06.2014

SABAH'ın reklamları büyük yankı uyandırdı

SABAH'ın TV ekranlarında gösterime giren reklam filmleri büyük beğeni topladı. "Savcı" ve "Terör", "Ya da" başlıklarıyla yayınlanan 3 reklam filmi, sosyal medyada paylaşım rekoru kırarken çok sayıda yorum aldı. Filmlerde, tarihi bir dönemden geçen Türkiye'de olaylara bakış açısındaki farklılığın ne kadar hayati önem taşıdığı vurgulandı. "Savcı" ve "Terör" isimli reklam filmlerinde, gerçeğin, bakış açısıyla anlam kazandığı vurgulandı. "Ya da" kelimesiyle ikiye bölünen filmlerde birbirinin zıttı iki senaryo sunuldu. Filmler, "Tarih neyin doğru olduğunu er ya da geç yazar. Şimdiden bilmek isteyenler ise Sabah okur. Sabah, yeni Türkiye'nin gazetesi..." cümleleriyle sonlandı.
'REKLAMI BİLE TİTRETİYOR'
Reklamlar sosyal medyada da paylaşım rekoru kırdı. Yorumlardan bazıları şöyle:
Sabah gazetesinin reklamı, son zamanlarda seyrettiğim kurgusu en orijinal, en iyi reklamlardan biri
Sabah'ın reklamı tek kelimeyle müthiş
Sabah'ın bu reklamları herkesin dilinde
Sabah gazetesi öyle bir reklam yapmış ki cesur yaratıcı gerçek reklam gibi reklam olmuş tebrikler.
SABAH'ın TV reklamı süper olmuş.... Emeği geçenlere teşekkürler...
SABAH reklamı ile bile paralelcileri titretiyor. SABAH olmazsa paralelcilerle mücadele bu denli etkili olmazdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.