Pazar 08.06.2014 00:00
Son Güncelleme: Pazar 08.06.2014 00:08

BBC yine provokasyon peşinde

Gezi olaylarında yaptığı provokatif haberlerle gündeme gelen BBC, şimdi de Amasya'daki ağaç eylemine merak saldı.

Gezi olaylarının yıl dönümü olaysız geçti. Vatandaş, Batı medyası ve yerli işbirlikçilerinin eylem gazını yemedi! Ancak kaos lobisinin aklı hala Türkiye'deydi. Şimdi de gözler Amasya'ya çevrildi. Amasya'da geçen hafta İstasyon semtinde bir araya gelen bir grup genç, bölgedeki ağaçların akaryakıt istasyonu yapımı için kesilmesine tepki gösterdi.
Gençler, 137 ağaç için çalışmaya başlarken, sosyal paylaşım sitesi Twitter yine sahneye çıktı. Sanal alem üzerinden toplanan göstericiler, küçük bir Gezi Parkı oluşturdu. İngiliz yayın kuruluşu BBC ise bu fırsatı kaçırmadı.
KİRLİ ELLER İŞ BAŞINDA
BBC'nin İngiliz yayınında "#DirenAmasya, Türkiye'nin son Gezi Tarzı Protestosu" başlığı ile verilen haber, "Nedir şu Türkler ve ağaçlar meselesi. İstanbul'daki Gezi Park ile ilgili huzursuzluktan bir yıla yakın bir süre sonra benzer bir hashtag protestosu Türkiye'de trend oluyor" sözleriyle başladı.
Cumhurbaşkanlığı seçimlerinin etkisine de işaret eden BBC, "Böylece, elmaları ile ünlü Türkiye'nin kuzeyindeki kent, ülke çapında trend oldu" ifadesini kullandıktan sonra önümüzdeki birkaç gün İstanbul'daki üçüncü havaalanın inşaatının başlayacağını hatırlattı.
"İki milyondan fazla ağaç kesilecek" denilen haberde bunun da yeni bir "siyasi hashtag dalgası"nı tetikleyebileceği iddia edildi.
Kaynak: TAKVİM

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.