Giriş Tarihi: 17.6.2015 00:56 Son Güncelleme: 17.6.2015 00:57

Zaman yine çuvalladı

Fethullah Gülen'in sahibi olduğu medya yayın organı Zaman, bir skandala daha imza attı. Zaman, Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın'ın 4 gün önce Daily Sabah'taki köşesinde yayınladığı yazıyı "Kalın Avrupa Birliği'ne mektup yazdı" şeklinde vererek durumu saptırdı.

Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın, 7 Haziran Genel Seçimi sonrası 12 Haziran'da Daily Sabah gazetesinde olası koalisyon modellerinden bahsettiği yazısını yayınladı.

Kalın, yazısında seçim sonrası partilerin açıklamalarını ve tartışılan koalisyon formüllerini kaleme aldı. AK Parti'nin herhangi bir koalisyon senaryosunda kilit rol oynadığını belirten Kalın, HDP ve PKK'nın tavrını da eleştirdi.

Zaman oyun peşinde

Gülen Cemaati'nin gazetesi Zaman ise bugün, Kalın'ın Daily Sabah'ta 4 gün önce İngilizce yayınlanan makalesinin Avrupa Birliği'ne yazılmış bir mektup olduğunu yazdı.

"AKP-MHP koalisyonu" başlığıyla verilen haberde "İbrahim Kalın, Avrupa Birliği'ne AK Parti'nin koalisyon ihtimallerini anlatan bir mektup yazdı" denildi.
Kalın'ın "The post-election picture in Turkey (Seçim sonrası Türkiye'nin fotoğrafı)" başlıklı yazısındaki cümlelerini saptıran Zaman, yazıdaki "İkinci olasılık, bir AK Parti-MHP koalisyonu" sözlerini "Bu durumda AKP-MHP koalisyonu en güçlü senaryo olarak ortaya çıkıyor" olarak değiştirdi.

Zaman'ın saptırdığı İbrahim Kalın haberi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.