Pazartesi 26.10.2015 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 18.10.2017 11:58

Saab Hürriyet'i yalanladı!

Hürriyet gazetesinde çıkan haberlere tepki gösteren Saab otomobil şirketinin basın sözcüsü Sebastian Carlsson sözlerinin çarpıtıldığını söyledi.

Hürriyet gazetesinde çıkan bir haberde, Saab firmasının sözcüsü Sebastian Carlsson'un sözlerinin çarpıtıldığı tespit edildi.
22 Ekim'de Hürriyet gazetesinde yayımlanan "Saab sert çıktı: Markamızı artık telaffuz etmeyin!" başlıklı haberde Saab'ın Basın Sözcüsü olduğu belirtilen Sebastian Carlsonn'un, "NEVS firması Saab markasını temsil etmiyor, sadece otomobil tesisini aldı. Bizim Türkiye'de otomobil konusunda herhangi bir çalışmamız veya anlaşmamız yok. Dolayısıyla Türk Bakanın ısrarla Saab adını telaffuz etmesini anlayamıyoruz" dediği iddia edilmişti.
SAAB TÜRKİYE HAREKETE GEÇTİ
Hürriyet'in haberinde 'Kenny Lama' isimli bir Amerikalı gazetecinin, Carlsson'a yönelttiği sorular kaynak olarak gösterildi. Bu durum hem bakanlığın hem de Saab'ın Türkiye Temsilciliğinin dikkatini çekti. Bunun üzerine yapılan araştırmada ise gerçeklerin, haberde yazılanlardan farklı olduğu ortaya çıktı.
Carlsonn ile Saab Türkiye Temsilciliği temasa geçti. Carlsonn ile yazışan Saab Türkiye temsilciliği, "Ben, bana sorulan sorulara kısa ve formel yanıtlar verdim. Sözlerim bu şekilde değildi. Lütfen ilgili bakanlığa da durumu bildirin" yanıtını aldı.
BAKANLIĞA BİLDİRİLDİ
Bunun üzerine Saab Türkiye, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı ile temasa geçerek, durumu bildirdi. Carlsonn'un sözlerini çarpıtıldığı aktarıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.