Cuma 08.01.2016 00:00

Turan: Dört yıl daha bekleme lüksümüz yok

TBMM Başkanı Sayın İsmail Kahraman dört siyasi parti genel başkanına mektup yazacağını açıkladı. Dört partinin bir araya gelerek yeni bir uzlaşma komisyonu kurması gerektiğini hatırlatan Kahraman, yeni dönemde yeni anayasanın yapılması gerektiğini belirtti.

AK Parti Grup Başkanvekili Av. Bülent Turan 24. Dönemde kurulan uzun soluklu çalışmalar sonucu 60 madde üzerinde uzlaşının sağlandığı uzlaşma komisyonunu tecrübesini değerlendirdi.

Turan şu ifadeleri kullandı, Başbakanımız liderler turunu tamamladı. Yeni anayasa için tüm siyasi partiler ortak iradeye sahip. Yalnız bu iradenin komisyon aşamasında da aynı sorumlulukla devam etmesi gerekiyor. Büyük gayretlere rağmen sonuç alınamamış bir komisyon tecrübemiz var. Yeni kurulacak komisyonun çalışma süreci kesinlikle ucu açık olmamalı. Komisyonda karar alınabilecek bir mekanizmanın kurulması çok önemli. Aksi halde havanda su dövmüş oluruz. Bir dört yıl daha kaybetme lüksümüz yok.

24. dönemde yapılan uzun süreli Uzlaşma komisyonu çalışmaları yeni kurulacak komisyona referans olmalı. Sıfırdan bir süreç başlamıyor. Bu yüzden iyi niyet temelli ve sonuç odaklı çalışmayla kısa zamanda sonuç alınabileceğine inanıyorum. Umarım görüşmelerde ortaya konan olumlu tavır komisyon çalışmalarında devam eder. Aksi halde tüm siyasi partiler seçmen nezdinde bunun faturasını ödemek zorunda kalır. Türkiye'nin artık zaman kaybetmeye vakti yoktur.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.