Cumartesi 09.04.2016 00:00
Son Güncelleme: Cumartesi 09.04.2016 10:29

HDP kendi anketinde hüsrana uğradı

Her fırsatta terör örgütü PKK'ya olan desteğini esirgemeyen, terörist cenazelerine katılan, taziye çadırları kuran HDP’nin üç ayrı şirkete yaptırdığı anket sonuçlarına göre oylarında erime var.

HDP'nin 3 ayrı şirkete yaptırdığı kamuoyu yoklamalarından çarpıcı sonuçlar çıktı. Partinin " Türkiye partisi" hedefi, seçmen tercihlerine göre "bölge partisi"ne dönüşme eğilimine girdi.

DEMİRTAŞ, HDP'NİN OYLARI ARTIYOR DEMİŞTİ

Demirtaş, geçen salı gazetecilerle yaptığı sohbet toplantısında HDP'nin oyları artıyor demişti.

HDP'YE DESTEK VERENLERİN %80'İ DESTEĞİNİ ÇEKTİ

HDP'NİN OYLARI TÜM TÜRKİYE'DE DİBE VURDU

AK Parti oyları yüzde 49-50 aralığında seyrediyor. Ancak her 3 anketin sonuçları değerlendirildiğinde, HDP oyları Doğu'da, Batı'da ve daha önce milletvekili çıkardığı metropollerde düşüş eğilimi gösteriyor.

MHP BARAJ ALTI, CHP OYLARINI KORUYOR

AK Parti'nin oylarını 1 Kasım seçimleri düzeyinde tutmasındaki en önemli etkenlerden birisi MHP seçmeninin, Kürt sorunu konusunda AK Parti'nin seçimlerden sonra da sürdürdüğü "güvenlikçi politikalar"a destek vermesi nedeniyle bu partiye yönelmesi. MHP'yi en yüksek gösteren anket yüzde 11 dolayında görünmesine karşın iki firmanın yaptığı araştırmaya göre "baraj sınırı"nda ya da altında. CHP ise 1 Kasım seçimlerinde yüzde 25 dolayında olan oy oranını koruyor.

KÜRT HALKI HDP'YE İSYAN BAYRAĞI AÇTI

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.