Salı 12.04.2016 00:00

Çevre Bakanlığı'ndan 'Hava' adımı

Çevre ve Şehircilik Bakanı Fatma Güldemet Sarı, hava kalitesi konusunda uzmanlığı bulunmayan kişilerce hava kalitesinin takibini kolaylaştırmak amacıyla tüm dünyada yaygın olarak kullanılan, Hava Kalitesi İndeksi (HKİ) sınıflama sisteminin oluşturulduğunu söyledi.

CHP'li bir vekilin soru önergesini yanıtlayan Çevre ve Şehircilik Bakanı, 2016 yılı başı itibariyle Ulusal Hava Kalitesi İzleme Ağına bağlı hava kalitesi izleme istasyonu sayısının 195'e yükseldiğini belirterek şöyle dedi:

"Tüm Türkiye geneline yayılmış olan söz konusu istasyonlardan elde edilen saatlik ortalamalar şeklindeki ölçüm verileri tüm istasyonlar ve istasyonlarda ölçümü gerçekleştirilen tüm kirleticiler için eş zamanlı ve saatlik olarak www.havaizleme.gov.tr resmi internet adresinde kamuoyu ile paylaşılmaktadır."

Çevre ve Şehircilik Bakanı, hava kalitesi konusunda uzmanlığı bulunmayan kişilerce hava kalitesinin takibini kolaylaştırmak amacıyla tüm dünyada yaygın olarak kullanılan, Hava Kalitesi İndeksi (HKİ) sınıflama sistemi oluşturulduğuna dikkat çekerek şöyle dedi:

"Bakanlığımız, kamuoyunun hava kalitesi ile ilgili bilgiye her ortamda ulaşımım kolaylaştırmak amacıyla, Ankara'daki hava kalitesi ölçüm istasyonlarından alınan veriler ışığında saatlik olarak güncellenen hava kalitesi indeksini, web sitesinin yanı sıra Ankara İlinde dört noktada yer alan LED ekranlar aracılığı ile yayınlamaya başlamıştır."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.