Salı 02.08.2016 00:00
Son Güncelleme: Salı 02.08.2016 10:01

FETÖ'nün işaret ettiği tarih 14 Ağustos

FETÖ'nün 15 Temmuz darbe girişimi başarıyla püskürtülürken, örgütün elebaşı ve mensupları yeni bir tarihe odaklandı.

Darbe girişiminin başarısız olması karşısında iyice çıldıran teröristbaşı Gülen 'sabredin' mesajları verirken, 14 Ağustos'a işaret etmiş olabileceği tahmin ediliyor. Bunun en büyük göstergesiyse örgüt yandaşlarının 14 Ağustos vurgulu tweetleri.

"BEBEK" GÖSTERDİLER DARBE ÇIKTI, YUMURTADAN NE ÇIKACAK?

Fethullahçı Terör Örgütü'nün 15 Temmuz'daki darbe girişimi başarıyla püskürtülürken, örgütün bu tarihe yıllar öncesinden işaret ettiği ve yoğun bir şekilde hazırlık yaptığı ortaya çıktı. Başta teröristbaşı Fethullah Gülen olmak üzere FETÖ mensupları ve örgütün yayın organları, sık sık 15 Temmuz tarihine dikkati çeken ifadeler kullanmış olduğu gün yüzüne çıktı. Zaman gazetesinin reklam filminde gülen bebek sahnesi kullanılmış, 9 ay sonra darbe girişimi olmuştu.
Zaman'ın darbe mesajlı reklamı: 'Sükutun Çığlığı'

"20 GÜNLÜK KULUÇKA"

Örgütün elebaşı Gülen bu kez açık bir şekilde örgüt mensuplarına 'sabredin' talimatı verdi. Mesajında 'kuluçka' örneği kullanan Gülen, "Ne kadar ağır gelirsen gelsin dişini sık ve sabret. Beklentilerin karşısında kuluçkada yumurtaların 20 gün çevrildiği gibi sabret" dedi.

14 AĞUSTOS TWİTLERİ

Başbakanlık Uzmanı olarak görev yapan ve FETÖ'ye bilgi sızdırdığı gerekçesiyle gözaltına alınan Akif Mustafa Koçyiğit adına açılan Twitter hesabı üzerinden paylaşılmış olan son tweette dikkati çeken bir tarihe işaret edildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.