Cuma 11.11.2016 00:00
Son Güncelleme: Cuma 11.11.2016 17:03

Başbakan Yıldırım: 136 yıllık hayal gerçek oldu

Başbakan Binali Yıldırım Ovit Tüneli Işık Göründü töreninde konuştu. Törende yaptığı konuşmada, Türkiye'ye yapılan yatırımlara dikkat çeken Başbakan Yıldırım, "Türkiye hakkında konuşanlarda bunun için konuşuyor. Kıskançlıktan, hasetlikten ne yapacaklarını şaşırdılar. Kıskanmayın, çalışın sizin de olsun" dedi. Ovit Dağı'nda muhteşem bir gün yaşadıklarını dile getiren Başbakan Yıldırım, "Bugün 136 yıllık hayalin gerçeğe dönüştüğü ana şahitlik ettiklerini de sözlerine ekledi.

Başbakan Yıldırım, "Terörü, DEAŞ'ını, PKK'sını, DHKP-C'sini, FETÖ'sünü, hepsinin topunu, alayını yok etmek boynumuzun borcudur. Milletimizin birliğini, kardeşliğini daim etmek bizim en önemli görevimizdir." dedi. Başbakan Binali Yıldırım, Ovit Dağı'nda düzenlenen 'Ovit Tüneli Işık Göründü Töreni"nde yaptığı konuşmada, Ovit Dağı'nda muhteşem bir gün yaşadıklarını, bugün 136 yıllık hayalin gerçeğe dönüştüğü ana şahitlik ettiklerini söyledi.

Başbakan Binali Yıldırım konuşmasında şunları kaydetti:

Ovit tüneli 1 milyar 140 milyon liraya maloluyor. Ovit Tünelleri 2017'nin sonunda hizmete girecek. Rize'nin yaylaları ile Erzurum yaylaları kardeştir. Bu dağlarda teröre yer yok. Kardeşliğe yer var. Tünelin ucundaki aydınlığı birlikte göreceğiz. Rizeli kardeşlerimizle Erzurumlu kardeşlerimize ne yaparsak az. Bu eserler sizlere helal olsun.

ERZURUM'A LOJİSTİK MERKEZİ GELİYOR

Edirne'den Artvin'e kadar yol çalışmalarının yüzde 90'ı buldu. Tüneller bitince Rize'den Erzurum'a yol 33 km kısalmış olacak. Bu tünellerde çalışan kahramanları patronlar yılbaşında unutmasın. Ayrıca Trabzon Gümüşhane yolu üzerine de Zigana tünelleri yapıyoruz. Havalimanınızda olacak. Denizin üzerine güzel bir havalimanı yapıyoruz. İhalesini yaptık, hayırlı olsun. Bununla yetinmiyoruz. Büyük bir lojistik merkezi de yapıyoruz. Erzurum Palandöken'e lojistik merkezi geliyor. İlk etabın yapımı tamamlandı. Önümüzdeki yıl açacağız. Bunlar bittiğinde Erzurum'dan Rize'ye bölgeye yakışır bir ticaret merkezi meydana gelecek.

KISKANMAYIN, ÇALIŞIN SİZİN DE OLSUN

Türkiye'yi dünyanın en gelişmiş ülkelerinden biri haline getirmek sizlerin hayat standardını yükseltmek için aşkla şevkle çalışmaya devam ediyoruz. Gelecekle ilgili hedeflerimizi sizin beklentilerinize göre yapıyoruz. Beklenen bütün hizmetleri yapacağımıza söz verdik. Çok şükür verdiğimiz sözleri yerien getiriyoruz. 14 yılda 19 bin kilometre bölünmüş yol yaptık. Bu AK Parti farkı, Recep Tayyip Erdoğan farkı. 29 havalimanı yaptık. Bizden önce sadece 8 milyon kişi uçağa binebiliyordu. Geçen sene 86 milyon vatandaşımız uçakla seyahat etti. İstanbul-İzmir otoyolu, dünyanın en uzun asma köprüsünü yaptık ona da Osmangazi Köprüsü dedik. Boğaza yeni bir gerdanlık taktık. Yavuz Sultan Selim Köprüsü. Yakın zamanda da Cumhurbaşkanımızın benim projem dediği Kanal İstanbul projesini yapacağız. Dünyanın en büyük havalimanını da yapıyoruz. Türkiye hakkında konuşanlarda bunun için konuşuyor. Kıskançlıktan, hasetlikten ne yapacaklarını şaşırdılar. Kıskanmayın, çalışın sizin de olsun.

Başbakan Binali Yıldırım "Kıskanmayın çalışın sizin de olsun"

ANAYASA DEĞİŞİKLİĞİNİ YAPACAĞIZ, BAŞKANIMIZI SEÇECEĞİZ

Sizlerden bir konuda fikir almak istiyorum. Gündemde anayasa değişikliği var. Seçimlerde söz verdiler sonra oraya buraya çekildiler. Biz Ak Partiyiz. Sözümüzden dönmeyiz. Anayasa değişikliğini yapacağız, Bakanımızı seçeğiz. Ovit dağından 79 milyona selam olsun. Türkiye düşmanları da şunu bilsin ki ekmeğimizi böleriz, vatanı böldürmeyiz. PKK'sını, FETÖ'yü, DEAŞ'ı.. hepsinin alayını yok etmek boynumuzun borcudur.

Başbakan Yıldırım "Anayasa değişikliğini yapacağız başkanımızı seçeceğiz"