Çarşamba 13.09.2017 15:49
Son Güncelleme: Perşembe 14.09.2017 04:46

Son Dakika: 160 maddelik iç tüzük değişikliği partilere sunulacak

TBMM Başkanı İsmail Kahraman'dan son dakika açıklaması: 160 maddelik iç tüzük değişiklik teklifi partilere sunulacak.

Kahraman, İstanbul Üniversitesi Nadir Eserler Kütüphanesi'nde bulunan Sultan İkinci Abdülhamit dönemine ait fotoğraf koleksiyonun dijitalleştirilmesi, detaylı katalog ve künye çalışmalarının yapılması, albümlerinin restorasyonlarının gerçekleştirilmesine yönelik işbirliği protokolünün imza töreninde gazetecilerin sorularını yanıtladı. TBMM İçtüzüğü ve uyum yasalarına yönelik çalışmaların sorulması üzerine Kahraman, sistemin değiştiğini, Türkiye'nin makas değişimiyle karşı karşıya olduğunu belirtti.

"160 MADDELİK YENİ İÇTÜZÜK, PARTİLERİN TASVİBİNE SUNULACAK"

İsmail Kahraman, artık 28 günlük, 40 günlük, 4,5 aylık hükümetler devrinin olmayacağına işaret ederek, Meclisin çok daha güçlü hale geleceğini dile getirdi. Kahraman, güçlü bir Meclis, kuvvetler ayrılığının gerektirdiği yapıda bir Meclisin oluşacağının altını çizerek, "Ona ait çalışmalarımız oldu. Yeni dönemde bu çalışmalarımızın teklifleri intikal edecektir. İçtüzük öncelik taşımaktadır. İçtüzükteki adaptasyon için 26 maddelik bir hazırlık oldu. 160 madde civarında bir yeni içtüzük çalışması oldu. Bu partilerin tasvibine sunulacak hadisedir. Partiler, gruplar bu mevzuda söz sahibidir. Onların teklifi olacak." diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.