Cuma 15.09.2017 00:00
Son Güncelleme: Cuma 15.09.2017 10:57

Erkeğin okumuşu kadı olursa, kadının okumamışı kuaför gazetecisi mi olur?

Sabah Gazetesi yazarı Melih Altınok, geçtiğimiz haftalarda tartışılan, ilkokul 4. sınıf kitabında yer aldığı söylenen "Erkeğin okumuşu kadı, kadının okumuşu cadı olur" iddiasıyla ilgili önemli bir yazı kaleme aldı. Altınok yazısında Ayşe Arman'la ilgili ise, "Berberde konuşmakla Hürriyet'te yazmak arasında pek bir fark yokmuş" dedi.

İŞTE MELİH ALTINOK'UN O YAZISI:

Ortadoğu'nun ve Balkanlar'ın en politik "kuaförü" Kerim dükkânının önünden geçerken yine yolumu kesti.
"Hemen soruyu alayım, acelem var Kerimcim" dedim.
"Abi bu okul kitaplarında bir söz varmış doğru mu?" dedi.
- Sakin ol Kerim, ne sözü, bilmiyorum, ben ekmek almaya gidiyorum...
- Abi nasıl duymazsın, ilkokul 4. sınıf kitabında "Erkeğin okumuşu kadı, kadının okumuşu cadı olur" yazıyormuş. Sabahtan beri müşteriler konuşuyor. Gazete bile yazmış...
"Bilemiyorum Kerim" diyerek oradan hızla uzaklaştım, acıkmıştım.
Eve dönünce Twitter'ı açtım. Bir de ne göreyim tüm sosyal medya Kerim'in berber dükkânına dönmüş.
Bu iddiayı yazan hesaplardan birine tıkladım. Şengül Hablemitoğlu isimli bir hanımefendinin hesabı çıktı karşıma. Şöyle yazmış ve binlerce de beğeni almıştı mesajında:

YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYIN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.