Perşembe 25.01.2018
Son Güncelleme: Perşembe 25.01.2018

Teröristlerin ikinci Kobani planı tutmadı

PKK-KCK'nın, Zeytin Dalı Operasyonu kapsamında planladığı halkı sokağa dökme planı tutmadı

Kobani olaylarında halkı sokağa çağıran terör örgütü PKK-KCK'nın, Zeytin Dalı Operasyonu kapsamında planladığı halkı sokağa dökme planı bu kez tutmadı. Önceki gün Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında yapılan güvenlik toplantısında görüşülen raporda şu detaylar yer aldı:
Ülke içinde ve sınır ötesinde yürütülen etkili operasyonlarla terör örgütüne ağır darbe vuruldu. Son 3 yıldaki yaklaşık 70 bin operasyonunun 40 bini PKK'ya yönelik gerçekleştirildi. Örgütün sözde yönetici kadrosundan çok sayıda terörist etkisiz hale getirildi. Örgüt hem kırsalda hem de ülke içinde organize hareket etme kabiliyetini yitirdi.
Halkı galeyanlarıyla sokağa döken PKK'nın sözde şehir yapılanması KCK'lı teröristlerin, kamu düzenini bozan yapıları şehirlerden kazındı. Çözüm sürecini fırsata dönüştürüp bölgede psikolojik üstünlüğü ele geçirmek isteyen terör örgütü PKK, çözüm masasını bozarak halk desteğini kaybetti.
Bölge halkı, Suriye'deki karışıklığın Türkiye'ye sıçramasından endişe duyuyor ve geçmiş kötü tecrübeleri yeniden yaşamak istemiyor.
Güvenlik güçlerinin sokaklarda daha görünür olması, terörle mücadelede proaktif bir konsepte geçilmesi, sınır güvenliği çerçevesinde alınan önlemler ile anlık istihbarat sağlayabilme kabiliyetinin artması sokak çığırtkanlığı yapma teşebbüsünde bulunanların cesaretini kırdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.