Cuma 25.05.2018 00:00
Son Güncelleme: Cuma 25.05.2018 12:12

Hepsinin derdi yıkmak!

Cumhurbaşkanları adayları İnce, Akşener ve Karamollaoğlu’nun TV kanallarında ve miting meydanlarında yaptığı açıklamalar aslında amaçlarının büyüyen ve gelişen Türkiye’nin önünü kesmek olduğunu bir kez daha ortaya koydu. Türkiye’yi 2023 hedeflerine taşıyacak bütün projeleri durduracaklarını açıklayan muhalefet liderleri Türkiye’nin 16 yıllık kazanımlarını da yok etmeyi hedefliyor. Bir tarafta dev projeleri hayata geçiren lider, diğer tarafta dev projeleri yıkacaklarını vaad eden adaylar. Hepsinin derdi aynı...

TÜRKİYE 16 YILDA RESMEN ÇAĞ ATLADI AMA...
AK Parti'nin iktidara geldiği 2002 yılından bu yana ulaşım ve haberleşme alanlarında gerçekleşen yatırımlar Türkiye'yi model ülke konumuna getirdi. Türkiye'nin tüm bölgelerinde başlatılan karayolu ve demiryolu projeleri, dev bir ulaşım ağına dönüştü. Bu kapsamda son 16 yılda ulaştırma ve haberleşme alanında yaklaşık 474.3 milyar lira yatırım gerçekleştirildi. Dünyada ses getiren bir çok mega projenin yapımı da hızla devam ediyor. Marmaray, Avrasya Tüneli gibi dev projeler tamamlanırken, Kanal İstanbul, İstanbul Yeni Havalimanı ve 1915 Çanakkale Köprüsü gibi dev projeler hızla yükseliyor. Kanal İstanbul'da ilk kazmanın 2018 sonunda vurulması hedeflenirken, 3. Havalimanı'nın da 29 Ekim'de açılması planlanıyor.
BİRİLERİ YAPMAK BİRİLERİ YIKMAK DERDİNDE
Diğer cumhurbaşkanı adayları ise 16 yıllık verilen emeği hiçe sayarak bu projeleri yakacaklarını söylüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.