Cuma 06.07.2018
Son Güncelleme: Cuma 06.07.2018

Vatandaşlar taleplerini artık CİMER’e iletecek

Vatandaşların sorun, talep ve görüşlerini devletin zirvesine ilettiği Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) ile Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), tek bir çatı altında toplanıyor. İki kurumun tek çatı altında toplanmasıyla ilgili teknik altyapı tamamlandı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın 9 Temmuz'daki yemin töreninin ardından vatandaşların sorun, talep ve görüşleriyle ilgili mesajlar Beştepe'ye akacak. Dijital platformlardaki tüm BİMER uygulamaları CİMER olarak değiştirilecek. İletişim merkezinin tek bir çatı altında toplanmasıyla vatandaşların sorunlarına daha hızlı çözüm bulunmasının hedeflendiği belirtildi. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın da CİMER'e gelen talimatların süratle sonuçlandırılması ve taleplerin bu merkezde bekletilmemesi talimatını verdiği belirtildi. CİMER'e 2016 yılsonu itibariyle e-posta, mektup ve dilekçe yoluyla 630 bin kişi başvurmuştu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, 2006'da vatandaşların sorunlarını çözmek için Başbakanlık İletişim Merkezi'ni kurmuş, Cumhurbaşkanı seçildikten sonra Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ni (CİMER) devreye sokmuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.