Giriş Tarihi: 7.12.2018

İstanbul Havalimanı’na algı operasyonunda FETÖ parmağı

Cumhuriyet tarihinin en büyük vizyon projelerinden biri olan, İstanbul Havalimanı projesine gölge düşürmek için terör örgütlerinin işbirliği oluşturduğu anlaşıldı

Sahte kimliklerle işçilerin koğuşuna sızarak işçileri provoke etme gayretindeki DHKP-C, TKP/ML terör örgütü üyelerinin kaos planının sosyal medyadaki ihanet fişeğinin de Pensilvanya'dan ateşlendiği ortaya çıktı. Soruşturma yürüten güvenlik birimleri FETÖ'nün, İstanbul Havalimanı ile ilgili trol çetesine ve militanlarına verdiği talimatları deşifre etti. İstanbul Havalimanı şantiyesinde provokasyon faaliyetleri sürerken FETÖ elebaşısının kontrolündeki Pensilvanya ekibi de trol çetesine oluşturulan kaos planı için çalışmaları talimatını verdi. Akabinde de #HaksızlığaBaretÇıkar etiketi ile eylemlere kamuoyu desteği oluşturmak için algı operasyonu başlatıldı. Örgüt üyelerine ise karalama kampanyasına tweet'ler atılarak, hashtag'lere katılım sağlayarak destek vermeleri talimatı verildi.
Ayrıca Pensilvanya'da kararlaştırılan hashtag saatinde tweet'lerin atılması ve ünlü kişilerinde eklenerek etkileşim sağlanması istendi. Bu etiketle atılan tweet'lerin yüzde 60'ının Türkiye dışından olması da FETÖ operasyonunu gözler önüne serdi. FETÖ'nün sosyal medyada oluşturduğu suni kamuoyu ile yabancı haber ajanslarının da provokasyonu büyütmek için harekete geçirildiği ve algı operasyonuna katkı sağladıkları belirtildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.