Pazar 19.01.2020 12:39
Son Güncelleme: Pazar 19.01.2020 12:40

Melih Altınok yazdı: “Cem Yılmaz bir girdaba kapılıp gidiyor!” Karakomik Filmler'in sinema performansı...

Cem Yılmaz'ın "Karakomik Filmler 2" filmi vizyona girdi. Önceki film olan "Karakomik Filmler" vizyonda istenilen performansı gösteremedi. Cem Yılmaz'ın eski filmleri milyonları sinemaya çekerken "Karakomik Filmler" istenilen sayıya ulaşamadı. Sabah yazarı Melih Altınok bugünkü köşe yazısında Cem Yılmaz'ı ve Karakomik Filmler'ı kaleme aldı. Konuyla ilgili eleştirilerini dile getiren Altınok, "Son günlerde hangi internet sitesini açsam Cem Yılmaz röportajıyla karşılaşıyorum. Hepsinde öne çıkan başlıksa Yılmaz'ın serzenişleri. Evet, box Office listelerinden, vizyona giren son filmi de dahil işlerin pek iyi gitmediğini görüyoruz. Eski filmleriyle 2 hatta 3 milyon seyirciyi yakalayan Yılmaz'ın uzun bir aradan sonra Ekim 2019'da vizyona giren Karakomik Filmler'ini yalnızca 700 bin kişi izlemiş." dedi.

Sabah gazetesi yazarı Melih Altınok'un yazısının tamamı;

Son günlerde hangi internet sitesini açsam Cem Yılmaz röportajıyla karşılaşıyorum.

Hepsinde öne çıkan başlıksa Yılmaz'ın serzenişleri.

Evet, box Office listelerinden, vizyona giren son filmi de dahil işlerin pek iyi gitmediğini görüyoruz.

Eski filmleriyle 2 hatta 3 milyon seyirciyi yakalayan Yılmaz'ın uzun bir aradan sonra Ekim 2019'da vizyona giren Karakomik Filmler'ini yalnızca 700 bin kişi izlemiş.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.