Cuma 10.04.2020 21:27
Son Güncelleme: Cumartesi 11.04.2020 06:03

Sinan Adıyaman Türkiye’yi karaladı

Almanya'nın hasta sayısında patlama yaşayıp 120 bine dayanması ve ölüm oranında da hızla yükselmesinden dikkatleri uzaklaştırmak isteyen Alman basını, çareyi Türkiye'ye saldırmakta gördü. Türkiye'nin koronavirüs ile mücadelede Almanya'dan daha iyi bir sınav vermesine karşın Türkiye'deki durumu çok vahim gösterecek birilerini arayan basın, aradığı ismi Türkiye'de buldu.

DPA'YA KONUŞTU

Almanya'da hastalığın giderek yayılmasını görmezden gelip ülkede panik havası oluşturmaktan kaçınan DPA, Türkiye'ye el attı. DPA, Türk Tabipler Birliği Başkanı Sinan Adıyaman'ı konuşturdu. Adıyaman da, "İstanbul'da 4 bin 600 yoğun bakım ünitesi yatağı var. Yüzde 80'i dolu. Bize bildirildi. Ve bu daha da artacak" dedi.

HAZIRLIKSIZ İDDİASI

45 gün içinde iki yeni hastane inşa edilecek olmasına da değinen Sinan Adıyaman, "Bunlar şubat ayı başında planlansaydı iyi olurdu. Şimdi hazır olurlardı. Türkiye koronavirüs krizine çok geç ve yetersiz müdahale etti. Dördüncü haftaya girdik ve çok hazırlıksız yakalandığımızı görüyoruz" dedi.

RAKAMLARI SORGULADI

DPA haberinde ayrıca Sinan Adıyaman'ın resmi rakamlardan da şüphe duyduğunu yazdı. Adıyaman DPA'ya yaptığı açıklamada, "Test sonucu negatif çıkan, ancak tomografi sonuçları pozitif olan hastalar doğal ölüm olarak kayıtlara geçti" dedi ve, "Tabii ki rakamlar açıklanandan çok daha yüksek" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.