Perşembe 14.01.2021 07:18
Son Güncelleme: Perşembe 14.01.2021 07:19

SON DAKİKA | Whatsapp sözleşmesi hakkında flaş açıklama! "Wp sözleşmesine mahkum değiliz!"

Whatsapp sözleşmesinde son dakika haberi: Türkiye'de Rekabet Kurulu WhatsApp'tan verilerin paylaşılması zorbalığının durdurmasını istedi. Facebook ve WhatsApp'ın kullanıcılarına yönelik yeni sözleşme onaylatılması tartışmaları devam ederken, Rekabet Kurulu, Facebook'a ait olan WhatsApp hakkında resen soruşturma başlattı. Öte yandan Bilgi Güvenliği Derneği Başkanı Ahmet Hamdi Atalay'ın yaptığı son dakika açıklamasında "WhatsApp açık rıza ile her türlü bilgiyi legalize etmek istiyor. Güvenlik alanında yerli ve milli çözümler olmalı" ifadeleri yer aldı

Whatsapp sözleşmesinde SON DAKİKA gelişmesi: Rekabet Kurulu'nun Facebook ve Whatsapp hakkında soruşturma başlatmasının ardından Türkiye'de bilgi hırsızlığı ve dijital zorbalığa dair birçok açıklama ve tepki peş peşe geldi.

ABD'li teknoloji devi Facebook'un sahibi olduğu mobil sohbet uygulaması WhatsApp'ın 8 Şubat'a kadar telefonlardaki bilgilerin Facebook ile paylaşılabilmesi için kullanıcılara zorunlu olarak sunduğu gizlilik sözleşmesine ilişkin tartışmalar devam ediyor. Bilgi Güvenliği Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Hamdi Atalay, sosyal medya platformlarının kullanıcılardan haddinden fazla bilgi topladıklarına dikkat çekerek, "O platformlara giren her türlü bilgi depolanıyor" dedi.

Ayrıca Atalay bu bilgilerin daha sonra ne için kullanıldığını da açıkladı! İşte detaylar;

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.