Perşembe 04.03.2021 11:38
Son Güncelleme: Perşembe 04.03.2021 11:38

Son dakika haberi: Koronavirüs Bilim Kurulu Üyelerinden çok önemli aşı açıklaması: Müthiş...

Son dakika haberi: Dün başarı virüsün aktif olarak bulaşmasına karşı başarı oranı yüzde 83 olarak açıklanan Koronavirüs Çin aşısı Sinovac'la ilgili ikinci bir son dakika bilgisi daha geldi. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın günlük olarak aşı ve vaka tablosunu takip ettiği koronavirüs salgınına ilişkin çok önemli veriler elde edilirken Faz-3'ün tamamlandığı Çin aşısında ölüm ve hastaneye yatış oranının engellenmesindeki başarı oranı yüzde 100! İşte kritik son dakika gelişmesi ve Bilim Kurulu üyelerinden kritik açıklamalar

Son dakika haber: Türkiye'de Hacettepe Üniversitesi'nin koordinasyonunda 24 merkezde yapılan Coronavac aşı çalışmasının faz 3 sonuçları açıklandı. Buna göre, Türkiye'de aşı etkinliği yüzde 83.5, hastanede yatışı engelleme oranı ise yüzde 100 oldu.

AŞI ETKİNLİĞİNDE BAŞARILI, ÖLÜMCÜLLÜĞÜ ENGELLEMEDE ÇOK BAŞARILI

Hacettepe Üniversitesi'nin koordine ettiği ve 24 merkezde yapılan Coronavac aşı çalışmasının faz 3 sonuçları açıklandı. Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Enfeksiyon Hastalıkları Anabilim Dalı Öğretim Üyesi ve Bilim Kurulu Üyesi Prof. Dr. Serhat Ünal çalışma sonucuna göre Türkiye'de aşı etkinliğinin yüzde 83.5 olduğunu açıkladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.