Giriş Tarihi: 17.10.2021 20:11 Son Güncelleme: 17.10.2021 21:40

İstanbul Barosunda seçim maratonu sonuçlandı! Durakoğlu yeniden İstanbul Baro Başkanı

İstanbul Baro Başkanlığına Mehmet Durakoğlu yeniden seçildi.

İstanbul Barosu'nda pandemi nedeniyle ertelenen seçim dün Haliç Kongre Merkezi'nde tamamlandı. Cumartesi günü başlayan Genel Kurul'da faaliyet raporunun okunmasının ardından 7 avukatlık grubunun başkan adayları seçim konuşmalarını gerçekleştirdi. Dün sabah saat 09.00 itibariyle başlayan oy kullanma işlemi ise 17.00 itibariyle sona erdi. Seçimlerde, 52 bin 49 avukatın oy kullanma hakkı bulunurken, 131 sandık kuruldu. Önce İlke Çağdaş Avukatlar Grubu Mehmet Durakoğlu, Çağdaş Avukatlar Grubu Ata Yazıcıoğlu, İstanbul Milliyetçi Avukatlar Grubu Kaptan Yılmaz, Avukat Hakları Grubu Gökhan Ahi, Bağımsız Avukatlar Grubu İshak Şadi Çarsancaklı, Önce İlke Yeniden Yükseliş Hareketi Hasan Kılıç ve Özgürlükçü Avukatlar Grubu Sezin Uçar'ın grupları yönetim için yarıştı. Sandıkların kapanmasının ardından başlayan oy sayımı yaklaşık 2 saat sürdü. Yapılan sayımın ardından seçimi Önce İlke Çağdaş Avukatlar Grubu'nun adayı Mehmet Durakoğlu 8 bin 503 oy ile kazandı. Önce İlke Yeniden Yükseliş Hareketi'nin adayı Hasan Kılıç ise 6 bin 107 oy ile seçimde Mehmet Durakoğlu'nun ardından geldi. Öte yandan seçimlerde, İstanbul Barosu başkanının yanı sıra 10 kişilik yönetim kurulu, 5 kişilik disiplin kurulu, 3 kişilik denetleme kurulu ve Türkiye Barolar Birliği Genel Kurulu için 13 delege seçildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.