Kılıçdaroğlu yalan söylüyor
NEDENİ MALİYET ARTIŞI
Söz konusu projelerin işletme sürelerine dair iddiaların cevaplandırıldığı açıklamada, bakanlıkça Gebze-Orhangazi-İzmir (İzmit Körfez geçişi ve bağlantı yolları dahil) işinde ilave Bornova Viyadüğü, Umurbey-Ovaakça varyantı, Bursa-Susurluk varyantı yapım işlerinden kaynaklanan maliyet artışı nedeniyle ilave 57 gün işletme süresi verildiği, 15 yıl 4 ay olan işletme süresinin 15 yıl 5 ay 26 gün olarak revize edildiği kaydedildi. Kuzey Marmara Otoyolu (Kınalı- Odayeri) kesimi işinde, güzergâh değişikliği nedeniyle ortaya çıkan 2x4 şeritli 3 adet toplam 10 bin 950 metre uzunluğundaki dünyanın en geniş otoyol tünellerinin yapım işlerinden kaynaklanan maliyet artışı nedeniyle ilave 1700 gün işletme süresi verildiği belirtilen açıklamada, böylece 4 yıl 9 ay 12 gün olan işletme süresinin 9 yıl 5 ay 17 gün olarak düzenlendiği ifade edildi.
EN SON HABERLER
- 1 Mavi Marmara Gemisi saldırısının 14. yılı ve Gazze'ye tepki yürüyüşü yapıldı
- 2 Emine Erdoğan: AK Parti, 22 yıldır hizmet üretmenin öncülüğünü üstleniyor
- 3 SON DAKİKA | Bakan Fidan, İran Dışişleri Bakan Vekili Ali Baghari ile görüştü
- 4 Başkan Erdoğan LGS'ye girecek öğrencilere başarılar diledi
- 5 Dışişleri Bakanı Fidan'dan Çin'e ziyaret
- 6 Meteoroloji Genel Müdürlüğü 1 haftalık hava durumu tahminini paylaştı! Kavurucu sıcaklar geliyor
- 7 AK Parti ‘Türkiye buluşmaları’ gerçekleştirecek: 2028’in yol haritası şekilleniyor
- 8 FETÖ mensupları nasıl polis olduklarını itiraf etti: Maaşlarından “himmet” verdiler
- 9 Şemdinli’de, savcıya hakarete soruşturma ve gözaltı kararı: Polis müdürü ve 2 yardımcısı hakkında yakalama kararı çıkarıldı
- 10 SON DAKİKA | Üniversiteli Aslıhan Zengin'i yaralayan şüpheli yakalandı