Giriş Tarihi: 4.5.2023 20:46 Son Güncelleme: 5.5.2023 01:35

The Economist'in skandal kapağına peş peşe tepki: 14 Mayıs'ta cevabını alacaklar

Batı medyası Türkiye'de gerçekleşecek Cumhurbaşkanlığı seçimleri ile ilgili operasyonel manşetler atmaya devam ediyor. Londra merkezli The Economist dergisi Mayıs ayı kapağında açık açık Erdoğan'ı hedef alarak skandal ifadeler kullandı. Bu skandal kapağa tepkiler ise peş peşe geldi. AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik "Batılı dergiler ve gazeteler yine Türkiye’deki siyasi süreçleri etkilemek için seferber olmuş. Ders almış olmaları lazım. Yine aynı akıbetle karşılaşacaklar" sözleriyle The Economist'e tepki gösterdi. Dışişleri Bakanı Ömer Çelik ise "Türk milletinin demokratik iradesini kimse gasbedemez. Halkımız gereken cevabı 14 Mayıs günü verecektir." dedi. Söz konusu kapağa Adalet Bakanı Bekir Bozdağ'dan da tepki geldi.

Batı medyası Türkiye'deki her seçimde olduğu gibi 14 Mayıs seçimleri öncesinde de bilindik operasyonlara devam ediyor. Seçimlerdeki temennisini açık açık yazan The Economist dergisi yeni bir skandal ile okuyucularının karşısına çıktı. Sözde tarafsız Batı basınının kirli yüzünü bir kez daha gösteren The Economist, Mayıs ayı kapağında '2023'ün en önemli seçimleri' başlığı ile okurlarının karşısına çıkarken 'Erdoğan gitmeli' ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.