Cuma 02.06.2023 16:29
Son Güncelleme: Cuma 02.06.2023 16:53

Feshane’de bitmeyen restorasyon: Fondaşa, trole, kişisel tanıtıma milyonları aktardı, hizmette sınıfta kaldı...

Esenler Belediye Başkanı ve İBB AK Parti Grup Başkanvekili Tevfik Göksu, CHP'li İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun kenti depreme hazırlamak yerine bütçenin büyük bir kısmını reklam harcamalarına ayırdığını rakamlarla ortaya koymuştu. Göksu, 2022 yılında İmamoğlu'nun deprem için yalnızca 63,5 milyon TL harcadığını belirtirken reklam için ise 908 milyon TL harcama yaptığını kaydetti. Reklam harcamalarının önemli bir kısmının Halk TV, Tele 1, KRT gibi yandaş kanallara ve Yeniçağ, Cumhuriyet, Birgün gibi gazetelere aktarıldığı iddia edildi. Sosyal medyada İmamoğlu'nun PR'ını yapan trollere de bütçe aktarıldığı öne sürülmüştü. Öte yandan, İBB Kültür Varlıkları tarafından restorasyonu yaptırılan Feshane'nin de 4 yıldır açılmayı beklediği biliniyor. İBB yönetimi açılış için 2022 yılı içinde farklı tarihler belirtmesine rağmen açılışı yapılmayan Feshane’nin ne zaman açılacağı merak konusu oldu.

İstanbul'un simge yapılarından biri olan Feshane hala kapalı! Fes üretimi için 1833 yılında inşa edilen Feshane 2018 yılında Tasavvuf Müzesi'ne dönüştürülmek üzere tarihinin en kapsamlı restorasyon sürecine girdi. Ancak İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından başlatılan restorasyon çalışmaları bitmek bilmiyor. Ekrem İmamoğlu ve ekibinin yönetime gelmesinin ardından 4 yıl geçmesine rağmen Feshane'nin ne zaman açılacağı beli değil.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.