Salı 23.01.2024 10:50
Son Güncelleme: Salı 23.01.2024 11:29

CHP'de parti içi çatışma büyüyor! Yerel seçim için hazırlanan yeni senaryo...

Siyaset Bilimci ve Araştırmacı Baki Laleoğlu, sabah.com.tr'ye CHP'deki değişim sürecini, aday belirleme kaosunu ve yerel seçim öncesi parti içinde hazırlanan yeni senaryoyu anlattı: Esenyurt, DEM Parti'nin çok önem verdiği bir ilçe. Türkiye'nin en kalabalık ilçesi ve hem maddi hem sosyolojik açıdan DEM Parti'nin faaliyetlerine uygun bir ilçe. Kılıçdaroğlu döneminde gördüğümüz gibi toplumsal baskıdan dolayı bunu görünür halde yapmayalım, farklı alternatifler üzerinden yapalım derlerse sürpriz karşılamam. Alternatifler üretilebilir. DEM Partili bir ismin, CHP'den aday olması gibi.

Türkiye'de yerel seçim süreci başladı. AK Parti ve MHP başta büyükşehirler olmak üzere ilçelerde de büyük oranda adaylarını belirledi. AK Parti ve Cumhur İttifakı'nın adayları sahada çalışmalarına başladı. CHP, İzmir, Antalya gibi kazanması garanti görülen illerde, üç büyükşehirde ise 'kupon' ilçelerde adayını belirleyemedi. Kemal Kılıçdaroğlu döneminde gizli pazarlıklarla masaya oturulan HDP değişen adı DEM ile bu seçimde ittifak konusu da yine gündemde. Özgür Özel'in DEM Parti ziyaretinin ardından özellikle bazı ilçelerde pazarlıkların sürdüğü ortaya çıktı. Süreç nasıl işleyecek? Adayların belirlenmediği il ve ilçelerde perde arkasında neler oluyor? Ana muhalefet partisi CHP, DEM ile açıktan bir ittifak yapacak mı? Yoksa farklı alternatifler mi var?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.