Çağrı merkezleri ile hayata bağlı kaldık
Çağrı merkezleri sayesinde pek çok şirketin müşteri hizmetleri kesintisiz olarak devam ediyor, evlerinden çıkamayan vatandaşın ihtiyaçları karşılanıyor
EVDEN ÇALIŞMA MODELINE ÇOK HIZLI GEÇEBILDIK
Vatandaşa sunulan bu kritik hizmetlerin sürekliliği için çağrı merkezi sektörünün evden çalışma modeline ilişkin altyapı çalışmalarını salgının ilk haftalarında hızlıca tamamladığını vurgulayan Rengin Ağılönü, "toplu çalışma alanlarında hizmet vermemiz nedeniyle salgının ilk günlerinden itibaren önceliğimiz çalışan ve kamu sağlığı oldu" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Genç girişimciler dünyaya açılıyor
- 2 TCL, Türkiye’nin en geniş Google TV ürün gamını tanıttı
- 3 Düşük maliyetli temassız ödeme
- 4 “Dünya’yı teknoloji kurtaracak”
- 5 Türk girişimciler uzak pazarların kilidini açıyor
- 6 Midas’ta masrafsız Borsa İstanbul işlemleri başladı
- 7 KMO akıllı ulaşım sistemini tanıttı
- 8 Girişimcilerin ihtiyaç duyduğu finansman Halkbank’ta
- 9 Turizm girişimlerinin odağında “kişi başı gelir” olmalı
- 10 Reklam Sektörünün Ekonomik Katkısı Büyüyor