Çiğköfte uçtan uca dijitalleşti
1029 bayisi ile Türkiye’nin en büyük zincir mağazaları arasında yer alan Oses Çiğköfte el değmeden hijyenik üretime geçerek salgına karşı yenilmedi. Uçtan uca dijitalleşen firma bu sayede üretim kapasitesini de artırdı
PANDEMİ İLE DİJİTALLEŞTİ
Pandemi ile birlikte üretim altyapısı da yenilenen Oses Çiğköfte fabrikaları önce korona virüse karşı önlem almak için dezenfeksiyon çalışması yapıldı. Ardından da üretimini uçtan uca dijitalleştiren firma bu sayede üretim kapasitesini de günlük 35 bin kiloya çıkardı. Yaşar şunları kaydetti: "Bir marka oluşturduk. Bizim hedefimiz dünyada bu bayrağı dalgalandırmak. Yüzde 100 milli olan bu ürünü dünyanın her tarafına sağlayabilmek. Bunu hedefliyoruz. Adımlarımızı bunun için atıyoruz. Vegan ve lifli bir ürün olduğu için Avrupa'da çok rağbet görüyor. "Türkiye'de çiğköfteyi çoğunluk lavaşla tercih ediyor. Karnımı doyurayım diye tercih ediyorlardır ancak salata olmazsa olmazdır. Yanında da en iyi ayran gider. Milli yiyeceğe milli içecek yakışıyor."
EN SON HABERLER
- 1 Genç girişimciler dünyaya açılıyor
- 2 TCL, Türkiye’nin en geniş Google TV ürün gamını tanıttı
- 3 Düşük maliyetli temassız ödeme
- 4 “Dünya’yı teknoloji kurtaracak”
- 5 Türk girişimciler uzak pazarların kilidini açıyor
- 6 Midas’ta masrafsız Borsa İstanbul işlemleri başladı
- 7 KMO akıllı ulaşım sistemini tanıttı
- 8 Girişimcilerin ihtiyaç duyduğu finansman Halkbank’ta
- 9 Turizm girişimlerinin odağında “kişi başı gelir” olmalı
- 10 Reklam Sektörünün Ekonomik Katkısı Büyüyor