Türk Lokumunu dünyaya tanıtıyor
Truede markasıyla, Türk lokumunu İngiltere başta olmak üzere dünyanın birçok ülkesinde evlere sokmayı başaran Zeynep Turudi, “Pandemi sonrası yeni iş planımızda aynı şeyi leblebi için hayata geçirmek istiyoruz” dedi
YILDA 50 BİN TON ÜRETİLİYOR
Türkiye'de 5 ayrı fabrikada lokum ürettirdiğinin altını çizen Turudi, yılda 50 bin ton Türk lokumun dünya pazarlarında üst segment bir marka ile tanıtımına öncülük yapıyor. Londra'daki British Musuem'a giden turistlerin gezdikleri Türk ve Osmanlı bölümünde Truede markalı Türk lokumlarıyla karşılaşması her Türk'ü gururlandıracak bir görüntü de sergiliyor. Türk lokumu sonrası başka Türk ürünleri de düşündüğünü belirten Turudi, bu konuda en fazla heyecanlandıran konu ise Avrupa'ya leblebiyi atıştırmalık olarak sunmak fikri. Leblebinin farklı çeşitlerini üzerine inovatif çalışmalar yaparak ürünlerini zenginleştiren Turudi, bu girişimi için Türkiye'de bir fabrika kurmayı hedefliyor. Turudi, "İngiliz toplumuna leblebiyi sağlıklı bir atıştırmalık olarak sevdirmeyi hedefliyorum" diye konuştu. Zeynep Turudi aynı zamanda uluslararası kadın girişimcilik ödülleri de alan bir Türk girişimcisi. Turudi, eski ABD Başkanı Barack Obama'nın görevdeyken genç ve başarılı girişimcilere yönelik başlattığı ve 33 ülkeden birer temsilcinin katıldığı programa İngiltere'yi temsilen kendisini de davet ettiğini kaydetti.
EN SON HABERLER
- 1 Genç girişimciler dünyaya açılıyor
- 2 TCL, Türkiye’nin en geniş Google TV ürün gamını tanıttı
- 3 Düşük maliyetli temassız ödeme
- 4 “Dünya’yı teknoloji kurtaracak”
- 5 Türk girişimciler uzak pazarların kilidini açıyor
- 6 Midas’ta masrafsız Borsa İstanbul işlemleri başladı
- 7 KMO akıllı ulaşım sistemini tanıttı
- 8 Girişimcilerin ihtiyaç duyduğu finansman Halkbank’ta
- 9 Turizm girişimlerinin odağında “kişi başı gelir” olmalı
- 10 Reklam Sektörünün Ekonomik Katkısı Büyüyor