Giriş Tarihi: 23.02.2015 15:28

Kapasite Kullanım Oranı Şubat’ta Azaldı

2015 yılı Şubat ayında imalat sanayi genelinde kapasite kullanım oranı, bir önceki aya göre 0,9 puan azalarak yüzde 72,8 seviyesinde gerçekleşti.
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası Şubat 2015 ’İmalat Sanayi Kapasite Kullanım Oranı’nı açıkladı. Buna göre; 2015 yılı Şubat ayında imalat sanayi genelinde kapasite kullanım oranı, bir önceki aya göre 0,9 puan azalarak yüzde 72,8 seviyesinde gerçekleşti. 2015 yılı Şubat ayında imalat sanayinde faaliyet gösteren 2656 işyerine "İktisadi Yönelim Anketi" formu gönderilmiş, 2137 katılımcıdan yanıt alındı. Tüm katılımcıların yanıtları ağırlıklı olarak toplulaştırıldı.
İmalat sanayi genelinde mevsimsel etkilerden arındırılmış kapasite kullanım oranı bir önceki aya göre 0,5 puan azalarak yüzde 74,1 seviyesinde gerçekleşti.
2015 yılı Şubat ayında mal gruplarına göre kapasite kullanım oranları bir önceki aya göre değerlendirildiğinde, tüm mal gruplarında azalış görüldü.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm İstanbul Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. İstanbul Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

ISTANBUL HAVA DURUMU

16 Mayıs 2024 Perşembe

20 º

20 º / 11 º
Çok Bulutlu
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.