Cuma 03.04.2015 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 06.04.2015 17:53

Mart Ayı Zam Şampiyonu Karnabahar Oldu

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) Mart ayı enflasyon rakamlarını açıkladı. Açıklamaya göre, en yüksek artış yüzde 31,31 ile karnabaharda oldu.
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) verilerine göre, en yüksek artış yüzde 31,31 ile karnabaharda oldu. Karnabaharı yüzde 30,59 ile sivri biber, yüzde 23,89 ile portakal izledi. Fiyatı en çok artış gösteren diğer ürünler sırasıyla yüzde 22,21 ile beyaz lahana, yüzde 21,25 ile patates, yüzde 15,67 ile yer fıstığı, yüzde 12,57 ile yurt dışı bir hafta ve daha fazla süreli turlar, yüzde 9,42 ile Ayva, yüzde 9,36 ile zeytinyağı, yüzde 9,32 ile LPG dolum ücreti, yüzde 9,17 ile muz, yüzde 8,33 ile hacca gidiş ücreti, yüzde 6,50 ile tüp gaz, yüzde 6,02 ile kuru soğan, yüzde 4,55 ile spor ayakkabısı (erkek için), yüzde 4,52 ile ayakkabı (kadın için), yüzde 4,11 ile motosiklet, yüzde 4,07 ile bilgisayar, yüzde 3,16 ile otel ücreti, yüzde 2,70 ile dana eti yer aldı.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm İstanbul Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. İstanbul Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

ISTANBUL HAVA DURUMU

3 Mayıs 2024 Cuma

18 º

18 º / 10 º
Gökgürültülü Sağanak Yağışlı
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.