THY’den Arapça Çağrı Merkezi Hizmeti
Yolcu memnuniyetini artırmak adına geliştirdiği projeleri hız kesmeden hayata geçiren Türk Hava Yolları, bir yeniliği daha yolcularıyla buluşturuyor. Ortadoğu’da yaşayan yolcuları için Arapça Çağrı Merkezi hizmeti sunmaya başlayan küresel taşıyıcı, Ortadoğu ve Kuzey Afrika’da bulunan 10 ülkede hizmet verecek Arapça Çağrı Merkezi’nin lansmanını Amman’da yüksek katılımlı bir etkinlikle gerçekleştirdi. Bölgede Arapça Çağrı Merkezinin faaliyete geçmesiyle birlikte BAE, Suudi Arabistan, Katar, Bahreyn, Umman, Ürdün, Mısır, Cezayir, Tunus ve Fas’ta Arapça konuşan Türk Hava Yolları yolcuları kendi ana dillerinde artık kolaylıkla hizmet alabilecek.
Arapça Çağrı Merkezi’nin tanıtım etkinliğinde konuşan Türk Hava Yolları Pazarlama Satış Başkan Yardımcısı (Ortadoğu ve Kıbrıs) Adem Ceylan, Ortadoğu’nun Türk Hava Yolları için çok önemli bir bölge olduğunu ve bölgede 2015 yılının ilk çeyreğinde kaydedilen “taşınan toplam yolcu” sayısının, geçtiğimiz seneye kıyasla yüzde 10 artış göstererek 1.18 milyondan 1.30 milyona ulaştığını belirtti.
Adem Ceylan, “Bizler yolcumuzun tüm ihtiyaçlarına kulak verip bu ihtiyaçlar doğrultusunda ürün ve hizmetlerimizi geliştirmeye devam ediyoruz. Ortadoğu’da çıkış gösteren başarı grafiğimizi doğrudan besleyen bu yaklaşımımız çerçevesinde bir yeniliği daha hayata geçirerek, Arapça konuşan yolcularımızın Arapça Çağrı Merkezi ihtiyacını da Amman’da gerçekleştirdiğimiz bu lansman sonrasında, bundan böyle karşılamış oluyoruz. Bunun yanı sıra, ülkemiz sınırları içerisinde de hizmet verecek olan çağrı merkezimizin, Arapça bilen ülkemiz vatandaşları için de ileriki dönemlerde oldukça önemli bir istihdam kaynağı oluşturacağına inanıyoruz” dedi.
Amman Müdürü Mazen Dişi, “Arapça Çağrı Merkezi temsilcilerimiz, yolcularımızdan gelen rezervasyon, uçuş bilgisi ve özel yolcu programımız; Miles&Smiles ile ilgili bilgi talepleri hususlarında destek sağlayacaklar. İletişim çağında yaşadığımız gerçeğini dikkate aldığımız vakit çağrı merkezimizin, bölge genelindeki yolcu memnuniyetini artıracak hizmetler arasında ilk sıralarda yer alacağına inancımız tam” ifadesini kullandı.
THY Çağrı Merkezi Müdürü Fatih Güver ise, Ortadoğu’nun ve Kuzey Afrika’nın birçok ülkesinde hizmet verecek olan Arapça Çağrı Merkezi’nin açılışını yapmaktan son derece mutlu olduklarını ifade ederek, “Yolcu memnuniyetini karşılama noktasında layık görüldüğü sayısız ödülle havacılık alanında küresel bir marka hâline gelen Türk Hava Yolları olarak birincil hedefimiz, yolcularımıza her alanda sorunsuz ve üst düzey bir hizmet anlayışı sunmak. Yolcu memnuniyetini ön planda tutarak gerçekleştirdiğimiz bu çalışma ile de inanıyoruz ki hizmet kalitesinde yükselttiğimiz çıta çok daha yukarılara çıkacaktır” diye konuştu.
İSTANBUL İLÇELERİ
- Büyükçekmece
- Çatalca
- Beylikdüzü
- Esenyurt
- Ümraniye
- Sultangazi
- Avcılar
- Sancaktepe
- Gaziosmanpaşa
- Güngören
- Zeytinburnu
- Beyoğlu
- Bağcılar
- Sultanbeyli
- Eyüpsultan
- Beşiktaş
- Ataşehir
- Üsküdar
- Maltepe
- Pendik
- Sarıyer
- Şile
- Arnavutköy
- Bahçelievler
- Tuzla
- Adalar
- Bayrampaşa
- Kadıköy
- Başakşehir
- Küçükçekmece
- Şişli
- Esenler
- Bakırköy
- Silivri
- Kartal
- Beykoz
- Kağıthane
- Çekmeköy
- Fatih
ISTANBUL HAVA DURUMU
21 Mayıs 2024 Salı23 º
23 º / 14 ºEN SON HABERLER
- 1 Kurban Bayram'ı için hazırlıklar başladı: Kurbanlıklar 1 Haziran’da İstanbul’a girecek
- 2 Yol verme kavgasında motokurye kamyonet şoförü tarafından bıçaklandı
- 3 Cip ile hafif ticari araç aynı yönde seyrederken çarpıştı, araç sürücüsü sıkıştı
- 4 Gemide 144 bin 280 paket kaçak sigara ele geçirildi
- 5 İlçe belediyeler kütüphanelerle donatılıyor
- 6 Kamyon kabloları koparınca mahalleli elektriksiz kaldı
- 7 Atık eşyalardan çıkan altın sahibine teslim edildi
- 8 Başarılı öğrencilere belediyeden bir haftalık yaz tatili hediyesi
- 9 İstiklal Caddesi'nde giyim mağazasının teras katında yangın çıktı
- 10 4 kişinin öldüğü noktadaki sabıkalı üst geçitte yine TIR kazası yaşandı